مشارکت بیش از هزار پلیس در طرح مبارزه با سرقت در کرمانشاه

سرویس کرمانشاه - فرمانده انتظامی استان از آغاز برخورد قاطعانه با افراد سارق و مالخران اموال مسروقه خبر داد و گفت: این افراد با حضور شبانه روزی ماموران پلیس دیگر در کرمانشاه حاشیه امنیتی نخواهند داشت.

به گزارش کردپرس، سردار "علی اکبر جاویدان" در آغاز طرح ویژه عملیاتی مبارزه با سرقت استان کرمانشاه که با حضور دادستان کرمانشاه در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، اظهار کرد: امروز برخورد با پدیده سرقت به مطالبه ای عمومی در جامعه تبدیل شده و فرمانده فراجا نیز از بدو حضور در راس فرماندهی روی این موضوع تاکید داشته اند.

وی ادامه داد: سرقت پدیده ای است که بر روح و روان آدمی تاثیر منفی فراوان گذاشته و به ناامنی دامن می زند از این رو خادمان مردم در مجموعه فراجا در لبیک به توصیه رهبر معظم انقلاب مبنی بر امنیت آفرینی تمام توان خود را به کار خواهند گرفت تا مقتدرانه تر از قبل به مبارزه با پدیده سرقت بپردازند.

سردار جاویدان افزود: طرح مبارزه با سرقت در واقع به خاطر پاسخ به مطالبه عموم شهروندان برای مقابله با این ناهنجاری اجتماعی در کرمانشاه از امروز کلید زده شد و امید می رود با استمرار آن شاهد تغییر ملموس وضعیت جامعه در ایام تعطیلات نوروزی باشیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به روند افزایشی وقوع سرقت در جامعه و به تبع آن کرمانشاه، یادآوری کرد: خادمان مردم در مجموعه انتظامی استان کرمانشاه با همه توان و تجهیزات خود تلاش خواهند کرد که علاوه بر متوقف کردن این روند، در آینده ای نزدیک آمار وقوع سرقت ها را کاهش دهند.

وی تصریح کرد: در این طرح سارقان حرفه ای و مالخران اموال مسروقه که جرم آن ها کمتر از افراد سارق نیست به شدت تحت کنترل پلیس قرار خواهند گرفت و با همراهی دستگاه قضائی به صورت قانونی و قاطعانه با آن ها برخورد خواهد شد.

سردار جاویدان ادامه داد: می توانم این امید و نوید را به مردم شریف کرمانشاه بدهم که سارقان و افراد مالخر دیگر در این استان حاشیه امنیت نخواهند داشت و اگر بخواهند به رفتار غلط خود ادامه دهند با سخت ترین واکنش ها روبرو خواهند شد.

رئیس پلیس کرمانشاه یادآوری کرد: رسیدگی به امدادخواهی افرادی که اموالشان مورد سرقت قرار گرفته و تلاش برای به دست آوردن اموالشان از دیگر مواردی است که پلیس در طرح سراسری مبارزه با سرقت دنبال خواهد کرد.

وی با اشاره به حضور بیش از یک هزار نیروی پلیس در طرح مبارزه با سرقت، خاطرنشان کرد: گشت های آشکار و پنهان نیز به صورت هدفمندتری در نقاط مختلف شهر خصوصا محلاتی که آمار سرقت آن ها بالاتر است حضور پیدا می کنند.

سردار جاویدان همچنین از دستگاه های خدمات رسان و اداراتی که اموال آن ها مورد سرقت قرار می گیرد نیز خواست تا در این طرح با پلیس همکاری لازم را به عمل آورند تا شاهد نتایج بهتری بوده و امنیت مضاعف تری بر شهر و جامعه ما حاکم شود.

این مقام عالیرتبه انتظامی افزود: در این میان نقش مردم نیز بسیار پررنگ است و تقاضا می شود در صورت هرگونه اطلاع از وضعیت و محل تردد سارقان، حتما موضوع را از طریق پلیس 110 اطلاع دهند تا اقدام لازم برای دستگیری آن ها انجام شود.

وی همچنین از همراهی دستگاه قضائی با پلیس و برنامه های آن نیز قدردانی کرد و گفت: بدون شک این حمایت و همراهی باعث دلگرمی بیشتر همکاران ما شده و با انگیزه مضاعف تری به وظایف خود عمل خواهند کرد.

سردار جاویدان در پایان از همراهی اصحاب رسانه با مجموعه انتظامی کرمانشاه نیز قدردانی کرد و گفت: امید می رود با همکاری همه اقشار و گروه ها، شاهد ارتقاء امنیت در استان باشیم.

کد خبر 42965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha