این فاجعه نیازمند مداخله فوری بین‌المللی بدون در نظر گرفتن مواضع سیاسی است

سرویس سوریه - «بریوان خالد» ریاست مشترک شورای اجرایی مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه با صدور پیامی تاکید کرد که فاجعه روی داده نیازمند مداخله فوری بین‌المللی است و نباید مواضع سیاسی مانع کمک رسانی شوند.

به گزارش کردپرس، «بریوان خالد» ریاست مشترک شورای اجرایی مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه در خصوص زلزله روی داده با صدور پیامی اعلام کرد که فاجعه روی داده نیازمند مداخله فوری بی‌المللی است و باید بدون در نظر گرفتن سیاست، به آسیب‌دیدگان کمک رسانی کرد.

به نوشته شبکه روناهی، «بریوان خالد» ریاست مشترک شورای اجرایی خودگردان در این پیام تاکید کرد که در فاجعه به وجود آمده بر اثر زلزله، نیاز به مداخله فوری بین‌المللی وجود دارد.

متن توئیت منتشر شده بریوان خالد به این شرح است: « وضعیت افرادی را که در نواحی شهبا و حلب بر اثر زلزله آسیب‌دیده بودند بررسی کردیم و تا جایی که توانستیم به آنها کمک کردیم و از آنها حمایت کردیم، اما بزرگی فاجعه نیازمند مداخله فوری بین‌المللی است. گذرگاه‌های مرزی باید باز شوند و به مردم آسیب‌دیده کمک شود. این کمک رسانی بایستی بدون در نظر گرفتن سیاست انجام شود به این علت که این یک فاجعه انسانی است و نباید موانع سیاسی مانع کمک‌رسانی شود.»

کد خبر 42691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha