دریادار ایرانی: دشمن به دنبال تکه تکه کردن ایران اسلامی است/مردم کردستان سند افتخار انقلاب هستند

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنان انقلاب اسلامی ایران سعی دارند با اختلاف افکنی میان شیعه و سنی و همچنین اقوام مختلف کشور، ایران اسلامی را تکه تکه کنند.

به گزارش کرد پرس، امیر دریادار شهرام ایرانی در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن در سنندج، گفت: انقلاب اسلامی ایران تنها یک انقلاب نبود بلکه یه تحول در جهان بوده و کشورهای منطقه هیچگاه چنین تحول و پیشرفتی را تجربه کرده و نخواهند کرد.

وی افزود: کردستان سرزمین فداکاری، فرهنگ، هنر و دارای مردمی وفادار و با ایمان است که در حساس ترین زمان های این انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان ایستاده و توطئه های بسیاری را خنثی کرده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: امروز ایران به عنوان یک قدرت مستقل در جهان سربلند کرده و در این جغرافیا هر ساله نظام ما قدرتمندتر شده و دشمن با ترس و وحشت تمام توان خود را به کار گرفته تا مردم را در مقابل این نظام قرار دهد.

دریادار ایرانی ادامه داد: سیاست خباثت آلودگی در ابتدای انقلاب اسلامی می خواهد کرد، لر، ترک و ...، شیعه و سنی و اقوام مختلف را از هم جدا کرده و ایران را تکه تکه کند، اما مردم قهرمان کردستان همواره با ولایت مداری و با بصیرت مثال زدنی توانسته اند فتنه های گوناگون را خنثی کرده و این سند افتخاری در تاریخ ایران اسلامی بوده، هست و خواهد ماند.

وی یادآور شد: سنت های مختلف، آداب مختلف، استعدادهای گوناگون و متنوع این کشور فرصتی است تا این ملت را در کنار هم قرار دهند و برای ما افتخاری است که چنین راهبردی توسط فرمانده کل قوا و رهبر مردم تشکیل شده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: توطئه های دشمنان امروز خنثی شده، اما هنوز ادامه دارد و هوشیاری مردم انقلابی کردستان در این راه نقش مهمی داشته اما نباید فکر کرد که دشمن از اهداف خود دست برداشته و باید این هوشیاری ادامه داشته باشد.

دریادار ایرانی گفت: دشمنان نظام می خواهند، ایران اسلامی یکپارچه نباید و دین اسلام بر آن حاکم نباشد و امروز کسانی دایه این سرزمین را دارند که زمانی بیشترین ظلم را به مردم آن واداشته اند.

وی افزود: جوانان باید هوشیار باشند، خانواده ها هوشیار باشند، مسئولان هوشیار باشند، ما نیز در کنارآنان با تمام توان از موجودیت ایران اسلامی دفاع می کنیم و اجازه نخواهیم داد که کوچکترین خدشه ای به این نظام و انقلاب واد شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: یکی از اساسی ترین باورهای انقلاب اسلامی که به مردم داده شد، احساس عزت بوده و امروز ایرانی به ایرانی بودن خود و به مسلمان بودن خود افتخار می کند.

دریادار ایرانی ادامه داد: دشمن باید بداند تبلیغات پوشالی آنان هیچ تاثیری در ولایت مداری و عزتمند بودن مردم ایران نداشته و همه باید توجه کرد که این عزت ملی را حفط کنند.

وی یادآور شد: اگر امروز ایران اسلامی عزتمند بوده و در معادلات جهانی نقش بسیار مهمی دارد، حاصل همان عزتمند بودن مردم آن است و دشمن نیز همین مسئله را هدف قرار داده تا توطئه های خود را عملی کند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: کسانی که امروز ندای تفرقه بین شیعه و سنی و اقوام مختلف کشور را سر می زنند، مزدور دشمن هستند و مردم کشور باید هوشیار باشند که وحدت خود را از دست ندهند، چرا که این اتحاد مانند خاری بر چشمان دشمن فرو رفته است.

دریادار ایرانی در بخش پایانی سخنان خود که به زبان مادری (کردی) عنوان کرد، گفت: همشهری های پرافتخار، وفادار، با فرهنگ بدانند که همدلی و اتحاد و وحدت خود را باید حفظ کنیم، چرا که این نظام و دولت دوست مردم کردستان است و خدمات بسیاری به مردم این استان ارائه داده است.

وی افزود: کردستان افتخار دارد که شهیدی مانند «بایندر» را تقدیم نظام کرده و به تنهایی در مقابل دشمنان ایستاد و خون خود را برای حفظ تمامیت ارضی کشور فدا کرده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: من به نوبه خود به عنوان فرزند این دیار قهرمان پرور، شکرگزارم که توانسته ام در کنار دیگر مردم کشور، برای حفظ و حراست از مرزهای این کشور نقش داشته باشم.

کد خبر 42630

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha