آماده کمک‌رسانی به زلزله زدگان هستیم

سرویس سوریه - مدیریت خودگردان کانتون‌های عفرین و شهبا با انتشار بیانیه‌ای ضمن تسلیت فاجعه زلزله به مردم کردستان ترکیه و سوریه، آمادگی خود را جهت کمک به زلزله‌زدگان اعلام کرد.

به گزارش کردپرس، مدیریت خودگردان کانتون‌های عفرین و شهبا در ارتباط با زلزله رخ داده با مرکزیت شهر مرعش در کردستان ترکیه و تاثیر این زلزله بر کردستان ترکیه و مناطق شمال و شرق سوریه بیانیه‌ای منتشر کرد.

به نوشته آژانس خبری فرات، در این بیانیه «جمال رشید» معاون ریاست مشترک مدیریت خودگردان کانتون‌های عفرین و شهبا اعلام کرد که ناحیه شهبا به روی عموم مردم مناطق زلزله زده باز است.

در ابتدای این بیانیه، مدیریت خودگردان ضمن تسلیت به خانواده قربانیان زلزله، برای مصدومان آرزوی شفای عاجل کرد.

در این بیانیه ضمن اشاره به تاثیر شدید این زلزله بر محلات شیخ‌مقصود و اشرفیه حلب، بیان شد : «با وجود اینکه ناحیه شهبا مدت‌هاست در محاصره شدید قرار دارد و این ناحیه خود نیازمند کمک همه جانبه است اما ما با مردم خود عهد بسته‌ایم که هرکاری از دستمان بر بیاید برای زلزله‌زدگان انجام خواهیم داد. از دولت‌ها و سازمان‌های بین‌المللی نیز می‌خواهیم که به محاصره شهبا پایان دهند تا بتوانیم به نحو بهتری به مردم خود کمک کنیم.»

در پایان این بیانیه آمده است: «درد ما یکی است و همه ما از این مصیبت رنج می‌بریم، در شرایط فعلی مردم سوریه باید دور هم جمع شوند و توافق کنند. مردم سوریه باید متحد باشند. ما از مردم آسیب‌دیده سوریه می‌خواهیم که به منطقه شهبا بیایند و ما آماده کمک رسانی به مردم سوریه هستیم.»

کد خبر 42508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha