کشته شدن ۱۸ شبه‌نظامی وابسته به ارتش ترکیه توسط  SDF

سرویس سوریه - مرکز رسانه‌ای نیروهای سوریه دموکراتیک(SDF) با انتشار بیانیه‌ای از کشته‌شدن ۱۸ تن و زخمی شدن ۶ تن از شبه‌نظامیان وابسته به ارتش ترکیه خبر داد.

به گزارش کردپرس، مرکز رسانه‌ای نیروهای سوریه دموکراتیک(SDF) با انتشار بیانیه‌ای از عملیات‌های خود در پاسخ به حملات ارتش ترکیه خبر داد.

متن این بیانیه که در آژانس خبری هاوار منتشر شد به شرح زیر است:

«حملات ارتش ترکیه و شبه‌نظامیان وابسته به آن به مناطق ما بدون وقفه ادامه دارد. حملاتی که از ۱۹ نوامبر شدت گرفته است، بیشتر غیرنظامیان و زیرساخت‌های اقتصادی وخدماتی را هدف قرار داده‌اند. علاوه بر بمباران‌هایی که هر روز علیه منطقه انجام می‌شود، تلاش‌های شبه‌نظامیان وابسته به ارتش ترکیه برای انجام حملات زمینی، وجود دارد. در روزهای اخیر بسیاری از تلاش‌های این شبه‌نظامیان شکست خورد.»

«چهارم دسامبر، نیروهای ارتش ترکیه از روستای «دیبسا» در حومه شهرک «تل‌تمر» به مناطق ما حمله کردند که در نتیجه پاسخ ما به این حمله، ۴ نظامی ارتش ترکیه کشته شدند.»

«در پنجم دسامبر نیز دوباره در حومه شهرک «تل‌تمر» در روستای «اریشا» اقدام به ورود به مناطق ما نمودند که در پاسخ به این اقدام و درگیری مابین نیروهای ما و شبه‌نظامیان وابسته به ارتش ترکیه، ۶ نفر از آن نیروها کشته شدند و همچنین ۲ قبضه سلاح AK- 47، یک دوربین دید در شب و یک عدد تلفن، کشف و ضبط گردید».

«همچنین در روز هفتم دسامبر نیز، گروهی از شبه‌نظامیان وابسته به ارتش ترکیه در روستای «مشرفا رامو» بین «تل‌تمر» و «سرکانی» به مناطق ما حمله کردند که در پاسخ به این حمله، نیروهای ما ۴ نفر از این شبه‌نظامیان را کشتند».

«همچنین روز هشتم دسامبر نیز در حومه شهر «زرگان» در روستای «باب‌الخیر» حمله‌ای از سمت این شبه‌نظامیان صورت گرفت که در نتیجه پاسخ ما به این حمله ۴ نفر از این شبه‌نظامیان کشته و ۶ نفر دیگر زخمی شدند.»

«در مجموع ۱۸ نفر از شبه‌نظامیان وابسته به ارتش ترکیه کشته شدند و ۶ نفر زخمی شدند.»

کد خبر 40409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha