ورود دومین کاروان تجهیزات نظامی توسط ائتلاف بین‌المللی به شمال و شرق سوریه در هفته اخیر

سرویس سوریه - دومین کاروان تجهیزات نظامی طی هفته اخیر توسط نیروهای ائتلاف بین‌المللی علیه داعش به مناطق تحت کنترل نیروهای سوریه دموکراتیک(SDF) در مناطق شمال و شرق سوریه، وارد شد.

به گزارش کردپرس، ائتلاف بین‌المللی علیه داعش، کاروانی از کمک‌های نظامی جدید را از گذرگاه الولید در مرز با اقلیم کردستان به مناطق تحت کنترل نیروهای سوریه دموکراتیک(SDF) وارد کردند.

بر اساس خبر منتشر شده توسط دیدبان حقوق بشر سوریه(SOHR)، این کاروان شامل ۹۰ کامیون حامل سلاح و تجهیزات نظامی از جمله یک سلاح توپخانه‌ای سنگین به نام «هویتزر»، مهمات و مخازن سوخت است و این کاروان به سمت پایگاه ائتلاف بین‌المللی در «حسکه» حرکت کرده است.

همچنین منابع SOHR از ورود یک کاروان نظامی شامل ۴۰ خودرو ائتلاف بین‌المللی شامل خودروهای نظامی«بردلی»، خودروهای زرهی، سامانه‌های راداری، تانک‌ها و کامیون‌های حامل تجهیزات لوجستیک به پایگاه‌های ائتلاف بین‌المللی در «تل‌بیدر» و «الشدادی» در حومه حسکه، خبر داده بودند.

لازم به ذکر است این دومین کاروان تجهیزات نظامی است که توسط «ائتلاف بین‌المللی» به مناطق تحت کنترل نیروهای SDF در شمال و شرق سوریه، وارد می‌شود.

کد خبر 40388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha