حزب دمکرات کردستان اگر به خواسته های ما پاسخ ندهد تا حد  «نظام دو مدیریتی»  با آن تعامل خواهیم کرد

سرویس عراق و اقلیم کردستان - رئیس اتحادیه میهنی کردستان (یکیتی)، نشست شورای کانون های تشکل های یکیتی  در سلیمانیه و منطقه گرمیان را در «قلاجوالان» با حضور شاناز ابراهیم احمد ورفعت عبدالله دو عضو کارگروه دفتر سیاسی یکیتی برگزار کرد.

به گزارش کردپرس به نقل از پایگاه خبری «صوت العراق» ، یک منبع مشارکت کننده در این نشست به بخش عربی شبکه Draw از قول بافل طالبانی ، رئیس اتحادیه میهنی کردستان ،گفت: «حزب دمکرات کردستان(پارتی) اگر به خواسته های ما پاسخ ندهد تا حد «نظام دو مدیریتی» با آن تعامل خواهیم کرد .»

طالبانی افزود: پارتی از یک مشکل داخلی سخت و شدید رنج می برد که مشکل «عموزاده ها» یعنی تنش در روابط بین نچیروان بارزانی و مسرور بارزانی است.

به گفته این منبع، طالبانی خطاب به حاضران در نشست گفت: ما کارت های قوی داریم که می توانیم در مبارزه با حزب که همان کارت گاز است از آن استفاده کنیم.

وی همچنین گفت: ما می خواهیم در دولت اقلیم کردستان یک شریک واقعی باشیم، زیرا این دولت بر اساس مشارکت بنا شده است.

طالبانی خاطرنشان کرد: تغییرات بزرگی در بغداد رخ داده است، بنابراین ما با وزن زیاد به آنجا برمی گردیم و دفتر سیاسی حزب را به آنجا منتقل می کنیم و تمام دفاتر خود را در کرکوک ترمیم می کنیم و خانه مام جلال را نیز در این شهر بازسازی خواهیم کرد.

کد خبر 39580

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha