برگزاری مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در استان  کرمانشاه

سرویس کرمانشاه _ مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرهای مختلف کرمانشاه برگزار شد‌

به گزارش خبرنگار کردپرس، این مراسم اقشا در کرمانشاه و دیگر شهرستان های این استان صبح امروز همزمان با سراسر کشور برگزار شد‌.

آیت الله علما در خطبه های نماز جمعه ۱۳ آبان، با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی یک ابرقدرت در منطقه است؛ عنوان کرد: بنا به نظر کشورها و کارشناسان غربی، هیچ کاری بدون حضور جمهوری اسلامی جلو نمی رود.

وی درخصوص روز ۱۳ آبان گفت: روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و مبارزه با استکبار جهانی را نباید فراموش کنیم و آمریکا امروز حق دارد از جمهوری اسلامی عصبانی باشد چرا که در گذشته ایران جولانگاه نیروهای آمریکایی بود و ۶۰ هزار مستشار در این کشور داشتند که دولت مصدق را سرنگون کردند لذا امروز واقعیت های تاریخی قبل و بعد از انقلاب اسلامی در قالب جهاد تبیین باید برای جوانان بازگو شود.

«محمدصادق کوشکی» سخنران راهپیمایی ۱۳ آبان در مسجد جامع کرمانشاه نیز در ادامه این مراسم با اشاره به اینکه سیاست های دشمنان انقلاب اسلامی در چهار کشور با شکست مواجه شده است اظهار کرد: آمریکا و آل سعود در یمن از جمهوری اسلامی شکست خورند، باوجود هزینه های هنگفت در ۲ انتخابات لبنان برد با حزب الله بود و در سوریه هم هرچه زدند به در بسته خورد لذا از این اتفاقات بسیار ناراحت بودند.

این تحلیلگر مسایل سیاسی، عضویت جمهوری اسلامی در پیمان شانگهای را بعد از ۱۶ سال یک فرصت بی‌نظیر برای کشور دانست که می‌تواند موجب گشایش های اقتصادی و معیشتی شود.

کد خبر 39279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha