تذکر مدیرکل امور شهری به شورای قروه؛ اختلافات را حل کنید!

سرویس کردستان- مدیرکل امور شهری استانداری کردستان در جریان افتتاح پروژه های شهری قروه به شورای شهر برای ادامه اختلافات داخلی مرتبط به کمیسیون ها و روی زمین ماندن کار مردم، تذکر داد.

به گزارش خبرنگار کردپرس، اختلافات داخلی شورای شهر قروه که گویا در این دوره هم ادامه دارد به طوری که حالا اعضای شورا برای کمیسیون ها دچار مشکل شده اند و همین مسئله نه تنها مورد اعتراض مردم واقع شده بلکه صدای مدیرکل امور شهری و معاون عمرانی استاندار کردستان را هم درآورد.

روز گذشته در جریان افتتاح پروژه های شهری بود که مدیرکل امور شهری استانداری کردستان نسبت به ادامه این اختلافات به اعضای شورای شهر تذکر داد. «جمشید اسدی» عنوان کرد که این اختلافات داخلی نباید ادامه دار باشد و سریعاً حل و فصل شود.

او در این زمینه در گفت و گو با خبرنگار کردپرس بیان کرد که «توصیه به تمامی شوراها این است که به صورت چرخشی به تناسبت رشته تحصیلی و مدرک تحصیلی کمیسیون ها را بین خود انجام دهند، اما این الزام قانونی نیست و بر پایه رأی است و هرکدام برای هر کمیسیونی بنا به رأی گیری می توانند انتخاب شوند».

«اسدی» ضمن تذکر به شورا که ادامه این اختلافات به مردم آسیب می رساند، خواستار برگزاری نشست شورا و تعیین تکلیف کمیسیون ها در سریع ترین زمان ممکن شد./

کد خبر 37642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha