اعلام حمایت ائتلاف بین‌المللی ضد داعش از عملیات در اردوگاه هول

سرویس سوریه - ائتلاف بین المللی ضد داعش اعلام کرد عملیات نیروهای SDF در اردوگاه هول با اطلاع و حمایت ائتلاف انجام شده است.

به گزارش کردپرس، ائتلاف بین‌المللی ضد داعش با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد عملیات اردوگاه هول توسط فرماندهی کل نیروهای امنیت داخلی اداره خودگردان شمال و شرق سوریه (آسایش) با حمایت آنها انجام شده‌ است و ائتلاف بین‌المللی، به حمایت و راهنمایی نیروهای سوریه دموکراتیک (SDF) و نیروهای امنیتی برای عملیات اردوگاه هول ادامه خواهند داد.

ائتلاف بین‌المللی ضد داعش در بیانیه خود اعلام کرد: «عملیات نیروهای سوریه دموکراتیک و نیروهای امنیت مدیریت خودگردان خودگردان (آسایش) در اردوگاه هول با حمایت ما انجام شده‌است.»

ائتلاف بین المللی همچنین اعلام کرد که این عملیات برای جلوگیری از بازگشت داعش و حفاظت از آوارگان این اردوگاه است. ائتلاف بین المللی ضد داعش تاکید کرده است که به حمایت از نیروهای SDF و نیروهای آسایش ادامه خواهند داد.

لازم به ذکر است، نیروهای آسایش مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه از چهار روز پیش با هدف مبارزه با هسته های مخفی داعش در اردوگاه هول عملیاتی را آغاز کرده اند که همچنان ادامه دارد.

کد خبر 37473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha