برگزاری جلسه اضطراری مجمع نظامی SDF

سرویس سوریه- نیروهای دموکراتیک سوریه اعلام کردند که مجمع نظامی SDF برای بررسی تحولات اخیر در شمال و شرق سوریه، به ویژه پس از تهدید اخیر رییس جمهور ترکیه، جلسه اضطراری تشکیل داده است.

به گزارش کُردپرس، فرماندهی کل نیروهای دموکراتیک سوریه امروز با صدور بیانیه‌ای از مردم منطقه خواست که حمایت خود را از رزمندگان این نیروها ادامه دهند.

نیروهای دموکراتیک سوریه بار دیگر بر آمادگی خود برای همکاری با نیروهای دولتی سوریه در پاسخ به حمله احتمالی ترکیه تاکید کردند.

نیروهای دموکراتیک سوریه تأکید کردند که «حمله احتمالی از سوی دولت ترکیه» بر ثبات و تمامیت ارضی سوریه تأثیر خواهد گذاشت و بر آمادگی خود برای همکاری با نیروهای دولتی دمشق برای دفاع از خاک سوریه در برابر حملات دولت ترکیه تأکید کرد.

در بیانیه‌ای آمده است:

با حضور فرماندهان مجالس و گروه‌های نظامی، مجمع نظامی نیروهای دموکراتیک سوریه برای بررسی آخرین تحولات شمال و شرق سوریه به ویژه پس از تهدید اخیر ترکیه به حمله جدید در شمال سوریه، جلسه اضطراری برگزار کرد.

در این دیدار، فرماندهی کل SDF درباره جزئیات حملات اخیر ارتش ترکیه در مناطق تل تمر، زرگان، منبج و شهبا گفتگو کرد و فرماندهان مجامع نظامی در مورد آخرین وضعیت منطقه و تأثیر این تهدیدات بر زندگی غیرنظامیان و روش های محافظت از غیرنظامیان اظهار نظر کردند.

در این نشست درباره تاثیر حمله جدید ترکیه بر وضعیت انسانی در شمال و شرق سوریه و به ویژه مناطقی که به عنوان هدف شناسایی شده است، بحث و تبادل نظر شد. همچنین خاطرنشان گردید، حمله دوباره ترکیه آغاز مجدد درگیری‌ها در سوریه خواهد بود.

کد خبر 33757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha