کسب ۲ نشان طلا و نقره بانوی دو و میدانی کار کردستانی در رقابت‌های بین المللی

«کژان رستمی» بانوی کردستانی که همراه با تیم ملی دو و میدانی بانوان کشورمان به رقابت‌های بین‌المللی در جمهوری آذربایجان اعزام شده بود موفق به کسب یک نشان طلا و یک نشان نقره این مسابقات شد.

به گزارش کرد پرس، رقابت‌های دو و میدانی بین‌المللی که از روز پنجشنبه پنجم خرداد ماه به میزبانی کشور آذربایجان آغاز شده بود، شامگاه روز گذشته با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

بر این اساس تیم دو و میدانی بانوان کشورمان که با ترکیب پریچهر شاهی، سارینا ساعدی، کژان رستمی و ساناز امیری پور در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده بود توانست 7 مدال رنگارنگ مسابقات بین‌المللی جمهوری آذربایجان را کسب کند.

کژان رستمی بانوی صاحب عنوان کردستانی نیز همراه با ملی پوشان تیم دو و میدانی کشورمان به مسابقات بین‌المللی جمهوری آذربایجان اعزام شده بود توانست ۲ نشان طلا و نقره این مسابقات را به دست آورد.

این دونده شایسته کردستانی در روز نخست رقابت‌ها و با ثبت حد نصاب ۵۷.۹۷ ثانیه در ماده ۴۰۰ متر زودتر از سایر رقبا از خط پایان عبور کرد و فاتح رقابت های ماده ۴۰۰ متر شد و گردن آویز زرین طلا را به گردن انداخت.

کژان رستمی در مسابقات روز دوم و در بخش ماده ۲۰۰ متر با ثبت زمان ۲۵.۰۶ جایگاه دوم و مدال نقره این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کرد.

گفتنی است کژان رستمی دونده کردستانی تاکنون چندین عنوان ملی و بین المللی را در کارنامه ورزشی خود به ثبت رسانده است.

کد خبر 33205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha