یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبارات ملی به مهاباد اختصاص یافت

سرویس آذربایجان غربی- نماینده مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبارات ملی به شهرستان مهاباد اختصاص یافته که در بخش‌های مختلف هزینه می‌شود.

جلال محمودزاده در گفت‌وگو با خبرنگار کردپرس، اظهار داشت: هم اکنون دو بیمارستان بزرگ 350 تختخوابی دولتی و 96 تختخوابی تامین اجتماعی در دست احداث است و از سوی دیگر در بحث تکمیل بیمارستان‌های موجود، تلاش‌هایی در سطح ملی انجام داده و حتی به سبب شیوع ویروس کرونا، دستگاه‌های جدیدی در بیمارستان‌های این شهرستان نصب شده است.

نماینده مهاباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در هفته دولت امسال چند سالن ورزشی به بهره‌برداری رسیده است افزود: در دو سال اخیر 31 پروژه ورزشی در مهاباد آغاز شده که 11 مورد آن توسط بخش خصوصی و سایر آنها بخش دولتی است و در این راستا ورزشگاه هفت هزار نفری مهاباد در سال گذشته با اعتبار 30 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

او در ادامه با اشاره به اینکه در گازرسانی فعالیت‌های چشمگیری در حال انجام است بیان کرد: هم اکنون 130 روستا در حال گازرسانی است و از سوی دیگر در بخش کشاورزی نیز تلاش‌های بسیاری صورت گرفته و هم اکنون در بیش از 6 هزار هکتار، آبیاری تحت فشار انجام می‌شود.

محمودزاده از همت خیران و اعتبارات ملی دریافتی از سوی سازمان ملی زمین و مسکن و نوسازی مدارس خبر داد و گفت: در این راستا در مجموع 240 کلاس درس به غیر از اعتبارات استانی در حال احداث است.

کد خبر 318111

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha