فرماندار سنندج: باید امید را در جامعه گسترش دهیم

سرویس کردستان - فرماندار شهرستان سنندج بر لزوم ایجاد امیدآفرینی در جامعه تاکید کرد و گفت: امیدآفرینی جزو ملاک‌های اصلی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

به گزارش کرد پرس، حسن عسگری در جلسه شورای اداری شهرستان سنندج، با بیان اینکه همگی ما خادم مردم هستیم و می‌بایست تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کار خود قرار دهیم، گفت: دولت مردمی سیزدهم به دنبال ایران قوی است و افق دید آن این است که هیچ اتفاقی بدون مشارکت و همراهی و همدلی مردم نیفتد.

وی اظهار کرد: مردم باید اولویت اصلی ما قرار بگیرد و مدیران باید پاکدستی، تقوا، تواضع و عدالت محوری و روحیه جهادی را ملاک کار خود قرار دهند.

فرماندار شهرستان سنندج افزود: تقوا و تواضع و پاکدستی مدیران باید به بدنه مجموعه سرازیر شود، زیرا مدیری که روحیه جهادی نداشته باشد نمی‌تواند بدنه جهادی هم داشته باشد.

عسگری ادامه داد: در جامعه امیدآفرینی را در راس کارها باید قرار بدهیم زیرا همه تلاش دشمن اشاعه ناامیدی و خودتحقیری در جامعه به خصوص در جوانان است که همین امر سبب از بین رفتن اعتماد به نفس در جامعه می‌شود.

وی یادآور شد: امیدآفرینی جزو ملاک‌های اصلی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است و باید سعی کنیم امیدآفرینی را در جامعه گسترش و از روزمرگی دوری کنیم.

فرماندار شهرستان سنندج بیان کرد: شعار سال را در عمل دنبال کنید و از برخورد شعاری با آن بپرهیزید و هر کاری که لازم است برای معیشت مردم باید انجام داد.

عسگری گفت: ادارات باید تعامل تنگاتنگی با یکدیگر داشته باشند زیرا اگر این تعامل و همدلی و هم‌افزایی بین ادارات نباشد، مردم سرگردان و کارها انجام نخواهد شد.

وی افزود: مسئولان ادارات طبق برنامه ریزی مشخصی حرکت کنند و براساس یک برنامه کوتاە مدت، میان مدت و بلندمدت حرکت و براساس آن خود را ارزیابی کنند.

فرماندار شهرستان سنندج اظهار کرد: حضور مسئولان در مناسبات ملی و مذهبی که در سطح شهر و به صورت عمومی برگزار می‌شود، ضروری است.

عسگری ادامه داد: مدیران زمان مشخصی را برای ملاقات با عموم مردم مشخص کنند و همیشه در بین مردم و در دسترس عموم باشند.

وی یادآور شد: حضور منظم و به موقع کارکنان ادارات بسیار حائز اهمیت است و سیستم پاسخگویی ادارات باید به روز باشد و مدیران و کارکنان مشکلات مردم را به صورت مداوم بررسی کنند.

کد خبر 31506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha