ترور سه عضو نیروهای دموکراتیک سوریه در شرق دیرالزور

سرویس سوریه- داعش مسئولیت سه عملیات علیه نیروهای دموکراتیک سوریه را در حومه شرقی دیرالزور بر عهده گرفت.

به گزارش کُردپرس، روز سه شنبه، داعش مسئولیت کشتن‌ سه عضو نیروهای سوریه دموکراتیک (SDF) در حومه شرقی دیرالزور را بر عهده گرفت.

از زمان اعلام عملیات «انتقام دو شیخ» از سوی داعش در هجدهم آوریل امسال، این سازمان افراطی ۱۵ عملیات را بر علیه نیروهای نظامی و ساکنان دیرالزور انجام داده است.

خبرگزاری اعماق که نزدیک به این سازمان است، روز سه‌شنبه بیانیه ای منتشر کرد و در آن مدعی شد که در حمله به یک‌ موضع نیروهای دموکراتیک سوریه در شهر ثبان در ۵۰ کیلومتری شرق دیرالزور یک عضو این‌ نیروها را کشته است.

در همین حال، یک منبع نظامی در نیروهای دموکراتیک سوریه در گفتگو با رسانه‌های شمال سوریه تلفات جانی در حمله فوق‌الذکر را رد کرد.

به گزارش اعماق، این سازمان همچنین مدعی شد طی یک‌ عملیات مخفی یکی از نیروهای دموکراتیک سوریه را در مقابل خانه وی در محله الزار در شرق شهرک البصیره در ۳۵ کیلومتری شرق دیرالزور هدف قرار داده است که منجر به جانباختن او شده است.

در همین راستا، این سازمان مسئولیت حمله به مواضع «قسد» در شهر السبها در ۲۵ کیلومتری شرق دیرالزور در شرق سوریه بر عهده گرفت.

اعماق خاطرنشان کرد: اعضای این گروه یک گشتی نیروهای دموکراتیک سوریه را در حومه شهر هدف قرار دادند که در نتیجه آن یک عضو نیروهای قسد کشته شد.

کد خبر 31469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha