۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰
یک شناگر در سد مهاباد غرق شد

سرویس آذربایجان غربی- مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد از غرق شدن یک شناگر در سد مهاباد خبر داد.

رحمان احمدی در گفتگو با خبرنگار کردپرس اظهار کرد: لحظاتی قبل بنا به تماس مردمی مبنی بر غرق شدن یک نفر در سد مهاباد نیروهای این سازمان به محل حادثه اعزام شدند.

او با اشاره به اینکه این فرد اولین قربانی سد مهاباد در سال جدید است، افزود: یک فرد یک مرد ٦٠ ساله، با هویت مشخص است که به همراه خانواده در حاشیه سد مهاباد حضور داشتند او اقدام به شنا کرده و دقایقی بعد از ورود به آب غرق می‌شود.

احمدی گفت: با تلاش شهروندان و نیروهای این سازمان فرد غرق شده از آب خارج و با حضور نیروهای اورژانس، عملیات احیا انجام شد، اما فرد غرق شده جان خود را از دست داده بود.

رییس سازمان آتش نشانی در خصوص علت مرگ این فرد بیان کرد: احتمالا این فرد بر اثر سکته قلبی و یا عدم آشنایی کافی با فنون شنا، جان خود را از دست داده است.

رحمان احمدی در ادامه ضمن هشدار به شهروندان در خصوص شنا در سد مهاباد تاکید کرد: سطح آب سد مهاباد بدلیل بارش باران بالا آمده و بسیاری از درختان حاشیه سد به زیر آب رفته اند پس احتمال گیر افتادن در میان شاخه‌های درختان بسیار زیاد است. از سوی دیگر احتمال لغزش شناگران از روی سنگ های لغزنده و یا سقوط در چاله های درون سد نیز وجود دارد. بنابراین به شهروندان توصیه می شود از شنا کردن در سد مهاباد و یا رودخانه‌ها جدا خودداری کنند.

کد خبر 31017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha