شهرداری مهاباد با ٢٠٠میلیون تومان اعتبار حمایتی فوتبال چکار کرده است؟!

سرویس آذربایجان غربی- رئیس هیئت فوتبال شهرستان مهاباد با انتقاد از عملکرد شهرداری این شهر گفت: در دو سال اخیرا ٢٠٠ میلیون تومان از سوی استانداری جهت حمایت از فوتبال شهرستان مهاباد به شهرداری واریز شده اما تا کنون این مبلغ از سوی شهرداری مهاباد به باشگاه های فوتبال پرداخت نشده است!

سیاوش شیخ آقایی در گفت و گو با خبرنگار کردپرس اظهار کرد: سال گذشته اعتباری به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان از سوی استانداری آذربایجان غربی جهت حمایت از تیم های فوتبال شهرستان مهاباد به حساب شهرداری واریز شد اما تا کنون این مبلغ در اختیار تیم های فوتبال شهرستان مهاباد قرار داده نشده است.

او ادامه داد: اخیرا نیز دوباره ۱۰۰ میلیون تومان از سوی استانداری به شهرداری واریز شده است ولی تکلیف توزیع و تقسیم این اعتبار هم در بین تیم‌های فوتبال شهرستان مشخص نیست!

شیخ آقایی با انتقاد از عملکرد شهرداری مهاباد در این خصوص گفت: آنها حتی منکر وجود پول هم شده‌اند و عنوان کرده‌اند که این پول حساب شهرداری واریز نشده است در صورتی در هیئت تطبیق فرمانداری شهرستان مهاباد این موضوع بررسی و اشاره شده که این میزان اعتبار به صورت چندین قسط ١٠ میلیون تومانی به تیم‌های فوتبال شهرستان پرداخت شود. آنها حتی در نامه‌ای رسمی از استانداری در خصوص چگونگی نحوه توزیع این میزان اعتبار سوال کرده اند!!

رییس هیات فوتبال مهاباد گفت: نائب رئیس شورای اسلامی شهر حتی در یکی از جلسات که در محل دانشگاه آزاد مهاباد برگزار شد، اعلام کرد که این اعتبار به یکی از پروژه‌های سطح شهر اختصاص پیدا می‌کند و زمانی که بودجه آن دریافت شد، آن را به جای کمک مالی به تیم های فوتبال شهرستان پرداخت می‌کنیم.

او تاکید کرد: اما تاکنون پرداختی ازسوی شهرداری به تیم‌های فوتبال انجام نشده و شهرداری باید تکلیف این میزان اعتبار را مشخص کند.

شیخ آقایی، در خصوص کمک های اهدایی پتروشیمی به فوتبال شهرستان مهاباد نیز گفت: پتروشیمی مهاباد مستقیما ۱۲۰ میلیون تومان را به صورت مساوی به به حساب تیم های شاهو و زاگرس مهاباد واریز کرده و هیئت فوتبال در این بین دخالتی نداشته و اعمال نظر نکرده است و بر اساس تصمیم خود پتروشیمی این مساعدت مالی در بین دو تیم مذکور تقسیم شده است. در این بین گلایه‌های تیم حاجی خوش مهاباد مبنی بر عدم دریافت مساعدت از پتروشیمی نیز به حق است اما مساعدتی که از سوی پتروشیمی انجام گرفته، بنابر به نظر آنها در بین آن دو تیم‌ تقسیم شده است.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان مهاباد تاکید کرد: ما مخالف این روند هستیم که کمک های مالی از طرف خود حامیان مستقیماً به تیم‌های فوتبال واریز شود بلکه باید این اعتبار حمایتی در اختیار هیئت فوتبال قرار بگیرد و هیئت بر اساس رده تیم ها در و قرارگیری آنها در سطوح مختلف لیگ کشوری حمایت های مالی را در اختیار تیم ها قرار دهد. زیرا هزینه تیم های جوانان و بزرگسالان و لیگ های مختلف استانی و کشوری متفاوت است.

او بیان کرد: اخیرا یکی از حامیان فوتبال شهرستان مبلغی را به حساب یکی از تیم‌های مهاباد واریز کرده بود اما بعدا متوجه شده که امسال این باشگاه در مسابقات شرکت نکرده است، بنابراین احتمال رخدادن چنین اتفاقاتی وجود دارد و لازم است تا اعتباری که حامیان می‌خواهند در اختیار تیم فوتبال قرار دهند در به حساب هیئت فوتبال شهرستان واریز کنند تا به صورت عادلانه در اختیار تیم های فعال شهرستان قرار بگیرد.

کد خبر 30446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha