اتمام بیمارستان شهید قاضی سنندج نیازمند 1200 میلیارد ریال اعتبار است

سرویس کردستان - فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: اتمام بیمارستان شهید قاضی سنندج نیازمند 1200 میلیارد ریال اعتبار است.

به گزارش کرد پرس، سردار سیدصادق حسینی در بازدید استاندار کردستان از پروژه بیمارستان شهیدقاضی سنندج, گفت: بیمارستان شهید قاضی سنندج یکی از مراکز درمانی مهم و بروز است که با تشکیل این پروژه بخش زیادی از مشکلات درمانی رفع خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت این بیمارستان در منطقه, اظهار کرد: در حال حاضر یک بخش از بیمارستان شهید قاضی در خیابان شهید تعریف فعالیت دارد که جا نمایی این مرکز درمانی مناسب نیست.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: به منظور رفاه مردم تصمیم گرفته شد این مجموعه بیمارستانی در یک سایت واحد راه‌اندازی شود و این امر در زمینه ارتقای مسایل بهداشتی درمانی و همچنین امنیت نیروهای مسلح و مردم موثر خواهد بود.

رئیس بیمارستان شهید قاضی سنندج نیز در این بازدید با اشاره به پیشرفت فیزیکی 63 درصدی این بیمارستان, ادامه داد: این پروژه تاکنون با 800 میلیارد ریال 63 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و هزار و 300 میلیارد ریال دیگر برای تکمیل طرح نیاز است.

حسین کرمی با بیان استقبال بالای مردم از این مرکز درمانی نیروهای مسلح, یادآور شد: سال گذشته 500 هزار نفر به بیمارستان شهید قاضی سنندج مراجعه کردند و بخش ام آر آی بیمارستان شهید قاضی در حال حاضر فعال است.

وی بیان کرد: عملیات اجرایی این طرح در سه فاز از سال 1390 آغاز شده که فاز سوم آن از سال 1397 بوده است و در صورت تامین اعتبار تا پایان سال امسال افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 30317

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha