33 هزار مسافر از خدمات جمعیت هلال احمر کردستان بهره مند شدند

سرویس کردستان - معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر کردستان گفت: نوروز ۱۴۰۱ بیش از ۳۳ هزار مسافر به پست های نوروزی هلال احمر در سراسر استان مراجعه و از خدمات این جمعیت بهره مند شدند.

به گزارش کرد پرس، بابک قنبری گفت: در بیست و دومین دوره طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی، ۱۰ پست ثابت و سیار نوروزی فعال بوده که از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا ۱۵ فروردین ماه سال جاری، به بیش از ۳۳ هزار نفر مسافر، خدمات بشردوستانه ارائه شد.

وی افزود: در طرح نوروزی ۱۴۰۱، توسط جوانان جمعیت هلال احمر کردستان خدماتی اعم از آموزش کمک های اولیه، آموزش پیشگیری از کرونا، راهنمایی مسافرین نوروزی، فضای دوستدار کودک، ایستگاه سلامت و ... ارائه شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر کردستان اظهار کرد: در این طرح با مشارکت ۷۹۳ نفر روز از اعضای جوانان مستقر در پست، بیش از ۳۳ هزار نفر با نقاط ایمن و اماکن فرهنگی، تفریحی و غیره راهنمایی شده و ۹۸۰ نفر با آموزش کمک های اولیه آشنا شدند.

قنبری ادامه داد: در پست های نوروزی، با اجرای پویش بهرفت بیش از ۶ هزار نفر با امضای میثاق نامه به پویش بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیکی) پیوسته و تاکنون تعداد ۱۹ هزار ۲۳۷ مورد از اقلام فرهنگی شامل بروشور، نقشه و ... بین مسافرین توزیع شده و بیش از 9 هزار نفر به پویش چلچراغ پیوستند.

وی یادآور شد: جمعا در طی برگزاری طرح نوروزی توسط جوانان جمعیت هلال احمر استان کردستان به بیش از ۳۳ هزار مسافر نوروزی در سطح استان خدمات ارائه شد.

کد خبر 30139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha