فوتی تصادفات  ایام نوروز در کردستان 57 درصد کاهش یافت

سرویس کردستان - جانشین فرمانده انتظامی کردستان گفت: آمار تصادفات فوتی در ایام نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در محورهای مواصلاتی استان، 57 درصد کاهش را نشان می دهد.

به گزارش کرد پرس، سردار رسول برزوئی گفت: از ابتدای شروع طرح تعطیلات ایام نوروز با تمهیدات در نظر گرفته شده و تلاش شبانه روزی مأموران انتظامی استان کردستان برای جلوگیری از تصادفات درون و برون شهری، 57 درصد تصادفات فوتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

وی با اشاره به کاهش 10 درصدی تصادفات جرحی نسبت به مدت مشابه در ایام نوروز، اظهار کرد: نقاط حادثه خیز سهم عمده‌ای از تلفات رانندگی را به خود اختصاص داده‌اند که می طلبد مسئولان ذیربط برای حذف آن تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

جانشین فرمانده انتظامی کردستان افزود: با اقدامات پیشگیرانه در خصوص سرقت نیز طی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، جمع کل سرقت‌ها 11 درصد کاهش داشته که تداوم این موفقیت نیازمند تعامل و مشارکت شهروندان است.

سردار برزویی با اشاره به اینکه در تعطیلات نوروزی بسیاری از شهروندان به مسافرت رفته و بسیاری از منازل خالی از سکنه بود، ادامه داد: در تعطیلات نوروزی همه یگان های انتظامی و ترافیکی پلیس کردستان در آماده باش کامل بودند و با گشت‌های محسوس و نامحسوس در سطح حوزه استحفاظی خود، امنیت و آرامش شهروندان را تامین کردند.

وی با بیان اینکه مقابله با توزیع‌کنندگان مواد مخدر هم جزو اولویت‌های دیگر مجموعه انتظامی استان در ایام تعطیلات نوروزی بود، یادآور شد: در حوزه کشفیات مواد مخدر در سطح انتظامی استان کردستان نیز در ایام نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 100 درصد افزایش داشته ایم.

کد خبر 29994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha