پایگاه امداد و نجات محور اروميه به مهاباد دوباره فعال شد

سرویس آذربايجان غربى- مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان غربی از راه اندازی مجدد پایگاه امداد و نجات جمعيت هلال احمر آذربايجان غربي در محور اروميه به مهاباد(رشکان) خبر داد.

امیر جعفرزاده، در این باره به کردپرس گفت: پس از چند سال و همزمان با طرح ملی امداد ونجات نوروزی ، پایگاه امداد جاده‌ای محور اروميه به مهاباد كه به دليل نبودن مكان مناسب جهت اسكان نجاتگران غير عملياتي و تعطيل شده بود در طرح نوروزي ١٤٠١ دوباره فعال شد.

او با اشاره به اینکه این پایگاه به صورت شبانه‌روزی و در طول سال مشغول خدمات رسانی خواهد بود، افزود: یک تیم متشکل از سه نجاتگر و یک نفر از اعضای کادر جمعیت هلال‌احمر در این پایگاه مستقر شده و به صورت شبانه‌روزی در خدمت هموطنان خواهد بود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی همچنین از رها سازی ۲۴ دستگاه خودرو گرفتار شده در برف و کولاک و امداد رساني به ۷۲ نفر حادثه ديده توسط تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان تکاب در شبانه روز گذشته خبر داد.

او با توجه به بارش برف وکولاک در محور مزبور گفت: برابر گزارش دریافتی مبنی بر گرفتار شدن ۲۴ دستگاه خودرو در آن محور بعد از دریافت خبر از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان تیم امداد و نجات جاده ای پایگاه مائین بلاغ با هدف رهاسازی خودروها و امداد رسانی به سر نشینان خودروهای گرفتار شده به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: تیم امداد و نجات پایگاه مائین بلاغ شهرستان تکاب به ۷ نفر از سرنشینان خودروی گرفتار در برف و کولاک که توانایی ادامه مسير را نداشتند در محل پایگاه اسکان داده شد. این عملیات تا ساعت ٧:٣٠ دقيقه ٨ فرودين ١٤٠١به طول انجامید.

کد خبر 29726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha