رهبر گروه سلطان سلیمان شاه همچنان در عفرین ظلم می‌کند

سرویس سوریه- ابو عمشه، رهبر جناح سلطان سلیمان شاه با وصف اخراج از عفرین توسط کمیته مخالفان سوری، همچنان به حضور و اعمال زور در این منطقه ادامه می‌دهد.

به گزارش کُردپرس، ظهر امروز دوشنبه، منطقه شیخ حدید در حومه عفرین در شمال حلب شاهد بازگشت جنگجویان جناح سلطان سلیمان شاه «العمشات» به رهبری محمد الجاسم «ابو عمشه» بود.

در بیست و دوم فوریه گذشته، کمیته تحقیق ارتش موسوم به ارتش ملی سوریه علیه جناح «العمشات» از جمله «ابو عمشه» رهبر این گروه و دو تن از برادرانش به اتهام "فساد" حکم تبعید از منطقه عفرین را صادر کرد.

یک منبع محلی به رسانه‌های شمال سوریه گفت: «ابو عمشه» به همراه برادرانش بدون هیچ اعتراضی از سوی جناح‌ها یا کمیته تحقیق و تفحص، به ناحیه شیخ حدید بازگشته و به عنوان رهبر جناح سلطان سلیمان شاه فعالیت خود را آغاز کرده است‌.

این منابع افزودند: اعضای گروه "العمشات" چندین ایست بازرسی را در ورودی های ناحیه شیخ حدید مستقر کرده و تمامی خودروهای وارد شده به منطقه را بازرسی می‌کنند.

اتهامات متعددی علیه «ابو عمشه» و اعضای گروه او در منطقه تحت کنترل او در شیخ حدید عفرین وارد شده است که از آن جمله می توان به گرفتن حق سکوت از شهروندان، دزدی زیتون و روغن زیتون از کشاورزان، تصرف زمین‌، تجاوز جنسی، باج گیری و اقداماتی از این‌ قبیل اشاره کرد.

در پایان سال گذشته، گروه‌های دیگر مخالف به دلیل تخلفات جناح سلطان سلیمان شاه در منطقه (شیخ حدید) پرونده ها و شکایت هایی را علیه این جناح مطرح کردند.

ابو عمشه برجسته ترین رهبر ارتش ملی است که از وابستگان و طرفداران ترکیه به شمار می رود و جناح او کنترل کل منطقه شیخ حدید را در دست دارند و تخلفات گسترده ای را در این منطقه انجام داده اند.

کد خبر 29132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha