قوت گرفتن احتمال خرید باشگاه فوتبال چلسی از سوی تاجر کرد

سرویس جهان- بر اساس گزارش سان، دیلی میل و میل آنلاین، محسن بایراک، تاجر کرد و شهروند ترکیه مذاکرات موفقی با رومن آبرامویچ، مالک باشگاه فوتبال چلسی برای خرید این باشگاه انجام داده است.

به گزارش کردپرس به نقل از رسانه های انگلیس، رومن آبراموویچ، مالک روسی باشگاه چلسی به دلیل ارتباط او با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، برای فروش این باشگاه تحت فشار قرار گرفته است. این شهروند روسی مذاکراتی را با برخی خریداران احتمالی چلسی انجام داده است.

بر اساس گزارش رسانه هایی مانند روزنامه سان، دیلی میل و میل آنلاین در انگلیس، محسن بایراک، تاجر کرد ترکیه ای از جمله خریداران علاقه مند به در اختیار گرفتن باشگاه فوتبال چلسی از آبراموویچ است.

میل آنلاین مدعی شد آبراموویچ برای نهایی کردن قرارداد فروش چلسی به محسن بایراک به ترکیه رفته است. بهای اولیه فروش چلسی حدود 3 میلیارد پوند گزارش شده است.

این تاجر کرد ترکیه که از او به عنوان اعضای از یکی از خاندان های اصیل کرد نام برده شده، مذاکره با مالک باشگاه چلسی را تایید کرده است.

دیلی میل گفته است محسن بایراک رهبر خاندان موتکی در بتلیس ترکیه است و صاحب هلدینگ ای بی است که در زمینه رمزارزها، ساخت و ساز، توریسم و انرژی فعالیت می کند.

میل آنلاین میزان ثروت این تاجر کرد ترکیه ای را حدود 8 میلیارد پوند گزارش کرده است.

کد خبر 28606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha