دفتر ساختمان اداری منطقه آزاد مریوان افتتاح شد

سرویس کردستان – در دومین روز از سفر دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور به استان کردستان، دفتر ساختمان اداری منطقه آزاد تجاری - صنعتی مریوان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش کرد پرس، سعید محمد امروز دوشنبه در دومین روز سفر خود به همراه هیئتی راهی شهرستان مریوان شد و پس از حور در مزار شهدای این شهر، دفتر ساختمان اداری منطقه آزاد تجاری - صنعتی مریوان را افتتاح کرد.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور در حاشیه مراسم افتتاح این دفتر، با اشاره به اینکه ۲ هزار هکتار در بانه و 3 هزار و ۵۰۰ هکتار در مریوان به عنوان منطقه آزاد تثبیت و ابلاغ شده است، گفت: در آینده نزدیک زیرساخت های این منطقه با همکاری دستگاه‌های ذیربط آماده می شود.

سعید محمد با بیان اینکه تولید و صادرات مهمترین موضوع در مناطق آزاد است، اظهار کرد: مدیر اجرایی منطقه آزاد بانه -مریوان تعیین شده و از سال آینده مراحل بعدی عملیات اجرایی این منطقه آغاز و بی شک با ایجاد این منطقه شاهد تحولات گسترده‌ای در حوزه تولید و اشتغال در استان کردستان خواهیم بود.

گفتنی است دیدار با استاندار سلیمانیه عراق و هیئت اقتصادی همراه وی در مریوان دیگر برنامه ای است که در دومین روز سفر دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور به استان کردستان در مریوان برگزار می شود.

کد خبر 28262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha