عملیات اجرایی منطقه آزاد بانه و مریوان آغاز می‌شود

سرویس کردستان – اساندار کردستان گفت: عملیات اجرایی منطقه آزاد تجاری بانه و مریوان با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته همزمان با سفر دو روزه سعید محمد به استان کردستان آغاز می‌شود.

به گزارش کرد پرس، اسماعیل زارعی کوشا گفت: پیگری ها در راستای تسریع در عملیات اجرایی منطقه آزاد تجاری بانه و مریوان نتیجه داد و به صورت رسمی عملیات اجرایی این پروژه از امروز یکشنبه هشتم اسفند ماه، آغاز می شود.

وی اظهار کرد: ایجاد منطقه آزاد تجاری بانه و مریوان سال هاست که در دستور کار دولت های مختلف قرار گرفته و خوشبختانه بعد از پیگیری های متعدد همزمان با سال نخست دولت سیزدهم، بالاخره به نتیجه رسید و وارد فاز اجرایی و عملیاتی شده است.

استاندار کردستان افزود: راه اندازی این منطقه آزاد که گامی مهم در ایجاد تحول و تسریع در توسعه پایدار استان کردستان به شمار می رود، یکی از آرزوهای دیرینه مردم این دیار به شمار می رفت.

زرعی کوشا ادامه داد: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته در جریان سفر دو روزه مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور علاوه بر برگزاری جلسه شورای اداری و معرفی مدیر منطقه آزاد تجاری بانه و مریوان، از دو شهرستان بانه و مریوان بازدید به عمل می آید.

وی یادآور شد: بازدید از مرزهای سیرانبند بانه و باشماق مریوان و نشست مشاور رئیس جمهور و استاندار کردستان با مسئولان اقلیم کردستان عراق از دیگر برنامه های این سفر دو روزه به شمار می رود.

کد خبر 28176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha