٥٠٠ هزار اصله نهال در آذربایجان غربی کاشت می شود

سرویس آذربایجان غربی- مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری آذربایجان غربی از توزیع 500 هزار اصله نهال در هفته منابع طبیعی در میان اقشار مختلف مردم خبر داد و گفت: نهال ها در محل های از قبل مشخص شده، کاشت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار کردپرس، میر صمد موسوی افزود : هفته منابع طبیعی وآبخیزداری سال 1400 با شعار " ایران سرسبز ـ ایران قوی ؛ همه باهم، جهاد برای حغظ واحیای منابع طبیعی" همزمان در سراسر کشور در استان آذربایجان غربی نیز با حضور اقشار مختلف مردم، همکاری ارگانها و سازمانهای مرتبط ، البته با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: امسال 15 اسفند مصادف شده با دوم شعبان ولادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار، که سعی خواهیم کرد با همکاری سپاه شهداء استان ، و بسیج ، برنامه مشترکی جهت پاسداشت این روز بزرگ برگزار نمائیم.

موسوی در تشریح برنامه های هفته منابع طبیعی ضمن اشاره به کاشت نهال در سطح استان گفت: امسال در هفته منابع طبیعی با برنامه ریزی انجام شده 500 هزار اصله نهال توزیع و با حضور اقشار مختلف مردم در محلهای از قبل مشخص شده کاشت خواهد شد.

وی اضافه کرد: با حضور مقامات استان و همکاری شهرداری و شورای شهرارومیه، یکی از میدان های داخل شهر، بنام میدان جنگلبان در این هفته نامگذاری و افتتاح خواهد شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در ادامه تشریح برنامه های هفته منابع طبیعی، به برگزاری میز خدمت در روز جمعه ١٣ اسفند در مصلی های نماز جمعه سرتاسر استان ، برگزاری نشست خبری ، برگزاری نشست با صاحبنظران مراکز علمی، نخبگان و دانشگاهیان و همچنین کاشت هزار بذر و نهال به یاد هر شهید از دیگر برنامه های هفته منابع طبیعی خواهد بود.

کد خبر 28161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha