شرایط جوی  کردستان تا  چهارشنبه پایدار است

سرویس کردستان – بر اساس آخرین پیش بینی های اداره کل هواشناسی کردستان، پس از ورود موج جدید بارشی از صبح شنبه، تا سحرگاه دوشنبه شاهد بارش برف و باران در سراسر استان بودیم و از امروز تا چهارشنبه وضعیت هوای کردستان پایدار خواهد بود.

به گزارش کرد پرس، بر اساس داده های اداره کل هواشناسی کردستان شهر کامیاران در شبانه‌روز گذشته با ۳۴ میلی‌متر بارش، بیشترین میزان بارندگی را در استان داشته است.

شهرهای زرینه ۲۴ میلی متر، سقز ۲۲، دهگلان ۱۹، سنندج ۱۵، بیجار ۱۴، دیواندره و قروه ۱۳ و مریوان و سروآباد و بانه نیز ۱۲ میلی‌متر در شبانه روز گذشته بارندگی داشته اند.

وضعیت هوای استان تا صبح امروز ناپایدار بود و قسمت اصلی بارش‌ها تا اواخر وقت امشب گذشته ادامه داشت و پس از آن تا صبح امروز به صورت ضعیف و پراکنده ادامه داشت.

بر اساس اطلاعیه اداره کل هواشناسی کردستان از امروز تا روز چهارشنبه وضعیت هوای استان پایدار است و فقط برای ساعات اولیه صبح پدیده مه و کاهش دید افقی را شاهد بودیم.

در شبانه روز گذشته شهر دیواندره با دمای منفی 3 درجه سردترین و سروآباد با دمای ۱۳ درجه سانتی گراد گرمترین نقطه استان بودند و دمای شهر سنندج بین یک و ۱۰ درجه سانتی گراد در نوسان بود.

کد خبر 27827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha