۱۲۹۶ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در کردستان مستقر می شود

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان با بیان اینکه ۳۱ هیات اجرایی در مرکز شهرستان ها و بخشداری ها فعال شده است، گفت: ۲۵ هزار نفر عوامل اجرایی، امنیتی و نظارتی همزمان با هشتم تیر در هزار و ۲۹۶ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در استان فرآیند برگزاری انتخابات را انجام می دهند.

به گزارش کرد پرس، مهدی رمضانی در نشست رسانه‌ای با تبیین عملکرد ستاد انتخابات کردستان در سنندج، گفت: ستاد انتخابات استان و به ویژه هیات نظارت در سریع‌ترین زمان ممکن به تخلفات انتخاباتی رسیدگی می‌کند.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ درخواستی برای حضور نامزدهای ریاست جمهوری چهاردهم به ستاد انتخابات کردستان دریافت نشده است، افزود: تا این لحظه هیچ کدام از نامزدهای ریاست جمهوری چهاردهم درخواست برنامه حضوری تبلیغاتی در استان نداشته اند.

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان نقدی بر عملکرد کمیته تبلیغات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هم داشت و در این باره قول داد تا دستگاه های مرتبط موظف به تبلیغات وسیع در سریع ترین زمان شوند.

رمضانی با بیان اینکه بزرگترین رویداد سیاسی کشور، شتم تیرماه رقم می خورد، اظهار کرد: دولت سیزدهم در سومین سال فعالیت خود با شهادت رئیس جمهور ناتمام ماند و برای همین با توجه به شرایط حال حاضر کشور که به استحکام ساخت درونی اقتصادی رسیده، نقطه عزیمت مناسبی برای دولت چهاردهم فراهم شده است تا رضایتمندی مردم را به حداکثر برساند.

وی با بیان اینکه ۳۱ هیات اجرایی در مرکز شهرستان ها و بخشداری ها فعال شده است، ادامه داد: ۲۵ هزار نفر عوامل اجرایی، امنیتی و نظارتی همزمان با هشتم تیر در هزار و ۲۹۶ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در استان فرآیند برگزاری انتخابات را انجام می دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان با بیان اینکه اجرای انتخابات در بهترین شکل ممکن در استان انجام می گیرد، یادآور شد: از رای مردم به عنوان حق الناس محافظت کرده و اجازه هیچ خلل و خدشه ای در حوزه سلامت انتخابات را نخواهیم داد.

کد خبر 2771764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha