حل مشکلات مناطق کم برخوردار در اولویت است

رئیس کمیسیون عمران و خدمات شهری شورای شهر سنندج گفت: بررسی و پیگیری امور مربوط به خدمات شهری و فعالیت های عمرانی در سطح شهر همچنان با جدیت در حال انجام است.

به گزارش کرد پرس، بهروز ابراهیم آبادی در جلسه ساماندهی و رفع مشکلات مناطق کم برخوردار، با بیان اینکه ۳ سال از عمر این دوره مدیریت شهری می گذرد و زمان کافی برای شناسایی مشکلات و ارائه راه حل های مناسب وجود داشته است، خواستار اقدامات ملموس و اثرگذار در این زمینه شد.

وی به وضعیت نامناسب آسفالت معابر منتهی به بیمارستان ها اشاره کرد و افزود: اگرچه اقدامات قابل توجهی از سوی شهرداری برای خدمت رسانی به شهروندان انجام شده است، اما رفع نواقص و لکه گیری آسفالت این معابر باید در اولویت قرار گیرد.

شهردار سنندج همچنین با اشاره به سرانه فضای سبز در شهر و تأکید بر لزوم تمرکززدایی در ارائه خدمات، اظهار کرد: اقدامات شهرداری در توسعه سرانه فضای سبز قابل قبول است، اما احداث پارک در دامنه کوه آبیدر با توجه به استقبال زیاد شهروندان، می تواند بار ترافیکی سنگینی به این منطقه تحمیل کند. در مقابل، ورودی های شهر و مناطق کم برخوردار که نیازمند توجه بیشتری هستند، به فراموشی سپرده شده اند.

ابراهیم آبادی ادامه داد: مدیریت شهری هزینه های هنگفتی را صرف احداث بوستان های چند هکتاری در سطح شهر می کند، اما به همان اندازه که به احداث این پارک ها اهمیت داده می شود، باید به حفظ و نگهداری آنها نیز توجه شود.

وی با اشاره به توپوگرافی خاص مناطق کم برخوردار و عدم دسترسی آسان ماشین آلات شهرداری به این مناطق، خواستار توجه ویژه به این مناطق در زمینه جمع آوری زباله و آسفالت شد.

کد خبر 2771011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha