۱۴۵ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی به کردستان اختصاص یافت

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: امسال ۱۴۵ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی به استان اختصاص یافته است.

به گزارش کرد پرس، فرزاد پیشکاری در دیدار با فرماندار شهرستان سروآباد با بیان اینکه اشتغال باعث کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه خواهد شد، گفت: وزارت کار اهتمام جدی در بحث ایجاد اشتغال، حفظ اشتغال موجود، ایجاد و تقویت تعاونی های اشتغالزا، صیانت از حق و حقوق کارگران و کاهش آسیب های اجتماعی و توجه به ورزش کارگری دارد.

وی شهرستان سروآباد را از تأثیرگذارترین شهرستان های استان در بحث کشاورزی، دامپروری، منابع خدادادی، گردشگری و جوانان تحصیلکرده خواند و با بیان اینکه از این ظرفیت ها و پتانسیل ها باید در راستای شکوفایی اقتصادی استان بهره گرفت، از سرمایه گذاران، کارآفرینان، صاحبان صنایع، تعاونگران و ... خواست بستر ساز ایجاد اشتغال پایدار در این شهرستان باشند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان با بیان اینکه امسال ۱۴۵ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی به استان اختصاص یافته است، افزود: با توجه به عملکرد مناسب شهرستان سروآباد در پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در سال گذشته و همچنین عملکرد بسیار خوب در پایش و نظارت بر این تسهیلات، سعی خواهیم کرد سهم این شهرستان در پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی افزایش یابد.

پیشکاری با اشاره به انتخابات پیش رو، حضور در انتخابات را واجب و بر هم زننده نقشه شوم دشمنان خواند و از آحاد مختلف مردم به ویژه تشکلات کارگری و کارفرمایی و تعاونگران استان خواست با مشارکت حداکثری و حضور فعالانه و پر شور در انتخابات، ضمن بر هم زدن نقشه و توطئه دشمنان انقلاب، زمینه حضور فردی لایق، ولایتمدار و انقلابی که پیگیر مشکلات حوزه کارگری باشند را فراهم کنند.

کد خبر 2771007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha