دیدار هیأتی از مدیریت خودگردان با عضو کمیته روابط خارجی پارلمان سوئد

سرویس سوریه - هیأتی از مدیریت خودگردان با «هوکان سونلینگ»عضو کمیته روابط خارجی پارلمان سوئد و سخنگوی رسمی دایره روابط خارجی حزب چپ سوئد دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش کردپرس، هیأتی از مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه(AANES) روز چهارشنبه با «هوکان سونلینگ» از اعضای کمیته روابط خارجی پارلمان سوئد و سخنگوی رسمی دایره روابط خارجی حزب چپ سوئد دیدار و گفتگو کردند.

به نوشته وبسایت رسمی دایره روابط خارجی AANES، این دیدار در نمایندگی AANES در استکهلم با حضور «عبدالکریم عمر» نماینده AANES در اروپا و «هوکان سونلینگ» عضو کمیته روابط خارجی پارلمان سوئد برگزار شد.

در این دیدار هیأت AANES در مورد وضعیت مناطق تحت کنترل مدیریت خودگردان و مشکلات ساکنین محل از نظر معیشتی و اقتصادی صحبت کرد.

هیئت AANES همچنین در این دیدار درباره تهدید داعش در منطقه با طرف سوئدی گفتگو کردند و به این مسئله اشاره کردند که حملات ترکیه، داعش را در منطقه احیا می‌کند.

هیئت AANES در پایان این دیدار تاکید کردند که سوئد و جامعه بین‌المللی باید مسئولیت‌های خود را انجام دهند و از نظر سیاسی، اقتصادی و امنیتی از AANES حمایت و به آن کمک کنند.

«هوکان سونلینگ» نیز در این دیدار ضمن حمایت از تصمیم AANES برای برگزاذی انتخابات شهرداری‌ها، آن را نشانگر اهمیت دادن این مدیریت به دموکراسی قلمداد کرد.

کد خبر 2770879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha