آیت الله رییسی الگویی مثال زدنی در ولایت مداری بود

رییس مرکز اسلامی مهاباد گفت: آیت الله رییسی الگویی مثال زدنی در مردمی بودن و ولایت مداری به شمار می رود به طوری که میز خدمت خود را به میان مردم و در مناطق محروم برده بود.

به گزارش کردپرس، حجت الاسلام سنار تمرنژاد روز پنجشنبه در آیین مردمی سوگواری و گرامیداشت یاد و خاطره رییس جمهور و هیات همراهش در مهاباد افزود: ایشان در همه امور جامعه حضور فعال و دلسوزانه داشته و اولین رییس جمهوری بود که خود در شورای مدیریت بحران کشور حضور داشته و به هنگام حوادث نیز در محل و بین مردم می رفتند.

رییس مرکز اسلامی مهاباد با تسلیت شهادت شهدای خدمت اظهار کرد: رییس جمهور فقید ما شاگرد شهید بهشتی، رفیق صمیمی شهید سلیمانی و پیرو راه شهید رجایی بود و خدمات صادقانه وی برای همیشه در یاد و خاطره مردم قدرشناس ایران اسلامی باقی خواهد ماند.

حجت الاسلام تمرنژاد به دوران پس از شهادت رییس جمهور مردمی و آینده مملکت اشاره کرد و گفت: با درایت مقام معظم رهبری که حکیمانه بر تداوم راه شهید جمهور تاکید کردند، خدمت به مردم به همت مسئولان پربارتر به حرکت خود ادامه خواهد داد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

کد خبر 2770878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha