شهرداری سقز با ۳ هزار میلیارد تومان دارایی سرمایه ای، متمول ترین شهرداری کردستان است

شهردار سقز گفت: ایجاد ۳ هزار میلیارد تومان دارایی سرمایه ای طی ۲ سال و نیم اخیر، شهرداری سقز را به متمول ترین شهرداری استان کردستان تبدیل کرده است.

به گزارش کرد پرس، ارسطو گویلی در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان کردستان که با موضوع بررسی مطالعات طرح جامع شهرستان سقز برگزار شد، گفت: در ۲ سال و نیم اخیر اقدامات زیرساختی و توسعه ای خوبی در شهر سقز انجام شده که این طرح اقدام خوبی در بحث ساماندهی صنوف است.

وی اظهار کرد: شهر سقز از لحاظ بازسازی بافت فرسوده در استان اول بوده و در حال حاضر یک هزار و ٥۰۰ واحد بافت فرسوده بازسازی و بازنگری تراکم های شهر هم در حال انجام است که در کنار طرح جامع و طرح تفصیلی جدید موجب توسعه شهر خواهد شد.

شهردار سقز افزود: ما در شهرستان سقز شاهد نرخ افزایشی و بالای صدور پروانه ای هستیم که در ۲ ماه پایانی سال حدود ۳۰۰ پروانه صادر شده که با مرکز استان قابل مقایسه است و این سبب حل شدن اجاره بها و گرانی های موجود در مسکن خواهد شد.

گویلی با اشاره به اینکه در بحث نهضت ملی مسکن نیز عملکرد این شهرداری قابل توجه است، ادامه داد: در حوزه جهش ملی پیشرفت بسیاری خوبی داشته ایم و برای چند هزار واحد پروانه صادر شده است.

وی یاور شد: ایجاد ۳ هزار میلیارد تومان دارایی سرمایه ای طی ۲ سال و نیم اخیر، شهرداری سقز را به متمول ترین شهرداری استان کردستان تبدیل کرده است.

کد خبر 2770643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha