جشنواره منطقه ای «رسانه و عدالت» برگزار می شود

مدیر روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی و رئیس دفتر استانی مرکز رسانه قوه قضائیه از برگزاری جشنواره رسانه وعدالت دادگستری برای سومین سال در سطح منطقه ای و با مشارکت ۵ استان آخبر داد.

اکبر تایوغ در این باره به کردپرس گفت: جشنواره رسانه وعدالت دادگستری برای سومین سال در سطح منطقه ای و مشارکت ۵ استان آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، اردبیل و کردستان برگزار می شود.

تایوغ افزود: این جشنواره در ٦محور خبر، یاداشت، گزارش، فیلم کوتاه، عکس کاریکاتور و موشن گرافی و اینفو گرافی در ۷ موضوع ذکر شده در پوستر جشنواره برگزار خواهد شد.

رئیس دفتر استانی مرکز رسانه قوه قضائیه گفت: شرکت کنندگان می توانند آثار خود را به روابط عمومی دادگستری استان آذربایجان غربی ارسال کنند تا پس از مراحل داوری نفرات برگزیده معرفی شوند.

او ادامه داد: محورهای جشنواره شامل  "صلح و سازش، حقوق عامه، پیشگیری از وقوع جرم، مبارزه با فساد، کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها، خدمات در بستر الکترونیک ،حمایت از تولید، نقش وکیل و کارشناس در رسیدگی به پرونده‌ها و اعتباربخشی به اسناد رسمی قوه قضاییه" است.

مدیر روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی  تاکید کرد: آثار ارسالی باید در یکی از رسانه‌های مجوزدار در بازه زمانی اول خرداد ۱۴۰۲ تا اول خرداد ۱۴۰۳ منتشر شده باشد و هر شرکت کننده مجاز به ارسال ٣ اثر در دو محور است

تایوغ در پایان گفت: جوایز ارزنده ای برای نفرات اول تا سوم هر بخش در نظر گرفته شده است.

کد خبر 2770629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha