برگزیدگان هوش مصنوعی و رسانه های دیجیتال در سنندج معرفی شدند

جشن گولان به مناسبت سالروز سفر مقام معظم رهبری به کردستان، روز دختر و تجلیل از برگزیدگان حوزه هوش مصنوعی و رسانه های دیجیتال در سنندج برگزار شد.

به گزارش کرد پرس، جشن گولان که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان و موسسه فرهنگی اندازیار هوشمند برگزار شد، فرصتی برای تجلیل از مقام زن و دختر و همچنین معرفی نفرات برتر نخستین مسابقه هوش مصنوعی و رسانه های دیجیتال بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در این مراسم گفت: جشن گولان در راستای گرامیداشت اردیبهشت معطر سالروز سفر تاریخی رهبر معظم انقلاب به کردستان در سال ۱۳۸۸ و روز دختر و تجلیل از برگزیدگان مسابقه هوش مصنوعی و رسانه های دیجیتال برگزار شده است..

محمود رستم پور با اشاره به اینکه ۲۱ اردیبهشت از سال ۸۵ توسط شورای انقلاب فرهنگی در تقویم کشور به نام روز ملی دختر ثبت شده است، افزود: زنان نه تنها نیمی از جمعیت کشور را تشکیل داده اند بلکه نیمی دیگر را هم پرورش می دهند.

وی با بیان اینکه شیوه های تربیتی و آموزشی از سوی این قشر مهم به آینده سازان این مرز و بوم منتقل می شود، اظهار کرد: پیامبر اکرم (ص) فرمودند در خانه ای که دختر هست همیشه مهر و برکت در آن جریان دارد و دختران یاوران روزهای سخت برای خانواده هایشان هستند و این نشان دهنده اهمیت جایگاه دختران در خانواده است.

مدیر موسسه اندازیار هوشمند نیز در این مراسم با اشاره به فعالیت این موسسه در حوزه رسانه های دیجیتال، بیان کرد: شرایطی برای تعامل بیشتر با فعالان حوزه رسانه های دیجیتال فراهم کرده ایم.

سروه گرجی پور با بیان اینکه هوش مصنوعی توانایی تسهیل و ارتقای فعالیت افراد و گروه ها را دارد، ادامه داد: افرادی که در حوزه فضای مجازی کار می کنند هوش مصنوعی در تولید محتوا می تواند کمک بسیاری به آنها کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان هم در این مراسم گفت: در هیچ دین و آیینی هم چون اسلام زنان و دختران دارای ارزش و اهمیت نیست و این دین الهی برای این قشر عزت و جایگاه والایی قائل است.

در بخش پایانی این مراسم، از دختران فعال در حوزه های فرهنگی و هنری با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل به عمل آمد. در بخش نوجوان مسابقه هوش مصنوعی تیام کیان و پریا رضوی موفق به کسب رتبه های برتر شدند.

در بخش جوان هوش مصنوعی هم دیبا خوشبخت رتبه برتر را کسب کرد و در بخش امید این مسابقه هم زریان کاظمی، افشین مرادی و حامد گودرزی رتبه های برتر را از آن خود کردند.

کد خبر 2770466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha