بافل طالبانی: " بله" حتما انتخابات در موعد مقرر در کردستان برگزار خواهد شد

سرویس عراق و اقلیم کردستان پس از پایان دیدار احزاب سهیم در دولت عراق رئیس حزب اتحادیه میهنی کردستان اطلاعاتی را در خصوص انتخابات ششمین دوره پارلمان کردستان ارائه داد و اعلام کرد انتخابات در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

به گزارش کردپرس به نقل از رسانه خبری شارپرس، روز شنبه احزاب سهیم در دولت عراق با حضور نچیروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان با هم دیدار کردند پس از پاپان این دیدار بافل طالبانی رئیس اتحادیه میهنی کردستان پیامی را در خصوص انتخابات پارلمانی و احتمال به تعویق افتادن آن اعلام کرد.

طالبانی گفت: «در جلسه ائتلاف اداره دولت با حضور نچیروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان درخصوص موضوعات زیادی باهم صحبت کردیم».

وی در خصوص این که آیا انتخابات در موعد تعیین شده برگزار خواهد شد یا خیر؟ تاکید کرد بله حتما انتخابات در موعد مقرر  در کردستان برگزار خواهد شد.

بافل طالبانی ضمن تکذیب ارائه پیشنهادی در این جلسه به منظور به تعویق افتادن زمان برگزاری انتخابات گفت: «هیچ پیشنهادی در این زمینه مطرح نشده است».

این در حالی است که در حال حاضر حزب دمکرات کردستان با برگزاری انتخابات پارلمانی کردستان در زمان تعیین شده از سوی رئیس اقلیم کردستان یعنی تاریخ ۲۰۲۴/۶/۱۰ موافق نیست در مقابل اتحادیه میهنی و احزاب دیگر بر برگزاری این روند تاکید می‌کنند.

کد خبر 2769126

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha