وضعیت آب شرب شهر و روستاهای بوکان تاسف‌بار است

نماینده منتخب بوکان با انتشار نامه‌ای از حاج انور حبیب‌زاده نماینده مجلس یازدهم درخواست کرد تا وضعیت تاسف‌بار آب شرب شهر و روستاهای بوکان را پیگیری کند و گفت: بنا بر اعلام آبفای بوکان شرایط اعتبارات آبرسانی بسیار نگران کننده است و تنش آبی امسال شهر و روستاها را فرا خواهد گرفت.

قسیم عثمانی نماینده منتخب بوکان در مجلس دوازدهم با انتشار نامه‌ای از نماینده کنونی مجلس خواست تا وضعیت تاسف‌بار آب شرب شهر و روستاهای بوکان را پیگیری کند.

در متن نامه محمدقسیم عثمانی آمده است: وضعیت آب آشامیدنی در شهر بوکان و اکثریت روستاهای آن شرایط نامطلوب و نگران کننده‌ای دارد و  رئیس اداره آب و فاضلاب بوکان، این گونه به بنده اعلام نموده‌اند:" شرایط اعتبارات آبرسانی بسیار نگران کننده است، و تنش آبی امسال شهر و روستاها را فرا خواهد گرفت".

 رفع این مشکل نیازمند اهتمام جدی شما برادر عزیز در مدت محدود باقیمانده از دوره خدمت‌تان است و ای کاش اعتبارات در اختیار را به این امر حیاتی اختصاص می‌دادید و با آن این مشکل عمومی را حل می‌کردید. خط انتقال آب بوکان طی چند سال اخیر متوقف و پروژه آبرسانی به ۱۶۵ روستای بوکان نیز به دلیل عدم تزریق اعتبارات کافی و عدم پرداخت مطالبات پیمانکار از پیشرفت چندانی برخوردار نیست.

حتماً مردم بخاطر دارند و امیدوارم شما هم به یاد داشته باشید که جنابعالی در ابتدای دوره یازدهم و قبل از اینکه حتی دوره خدمت‌تان شروع شود، اعلام می‌فرمودید که مردم امکانات جوشاندن آب را در کتری ندارند و مسئول امر نیز برایتان تایید می‌فرمودند و شما از کیفیت آب به درستی گله‌مند بودید اما نه تنها کیفیت آب را درست نکردید بلکه همان آب هم اکنون در دسترس مردم نیست که امیدوارم رسانه‌ها ویدیوی فرمایشات شما را داشته باشند تا یاداوری شود.

در پایان این نامه سرگشاده آمده؛ از جنابعالی انتظار می‌رود در این یک ماه و نیم باقیمانده، به جای پیگیری شکایات واهی از اعضای محترم شورای تأمین و... پیگیر اعتباراتی برای بخش آب باشید تا از تنش آبی در شهر و روستا قدری کاسته شود که این امر هم برای دنیایتان خوب است و هم برای آخرت‌تان.

کد خبر 2769104

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha