پیروزی از آن کسانی است که به منافع ملی و اصول خود پایبند باشند

سرویس سوریه - «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه اعلام کرد که کشورها وقتی به منافع ملی و اصول خود پایبند باشند ممکن است هزینه پرداخت کنند و درد بکشند و در کوتاه مدت ضرر کنند اما در بلند مدت پیروزی از آن آنها خواهد بود.

به گزارش کردپرس، «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه در مصاحبه‌ای اعلام کرد که وقتی به منافع ملی و اصول خود پایبند باشید ممکن است بهایی بپردازید و متضرر شوید و در کوتاه مدت لطمه بخورید اما در دراز مدت وحدت ملی را به دست خواهید آورد و بعدا لاجرم شرایط تغییر پیدا می‌کند و شما هر آنچه را که آرزو دارید در وطن خود به دست آورید.

به نوشته آژانس خبری سانا، «بشار اسد» در مصاحبه ای با ولادیمیر سولویوف، روزنامه نگار روسی تاکید کرد که رژیم صهیونیستی یک اشغالگر و متجاوز است و فلسطینی‌ها را می‌کشد چراکه آنها از خود دفاع می‌کنند و این خلاصه ماجرا است و نمی توانیم در مورد آنچه در روز ۱۷ اکتبر روی داده است صحبت کنیم بدون اینکه در مورد اتفاقات سال ۱۹۳۰ و اتفاقات پس از آن تا به امروز صحبت کنیم.

اسد در ادامه تاکید کرد که نظام سیاسی در غرب یک سیستم معامله و خرید و فروش است و نه یک سیستم منافع مشترک.

اسد همچنین خاطرنشان کرد که محاصره غرب علیه سایر کشورها باعث تضعیف دلار و دستیابی به منافع آنها در بلندمدت می‌شود.

بشار اسد در پایان تاکید کرد که روسیه کشوری است که سرنوشت جهان به آن بستگی دارد و تصمیمات اتخاذ شده توسط ولادیمیر پوتین باعث بازگرداندن روسیه به عرصه بین‌المللی و بازگرداندن تعادل بین‌المللی به این عرصه می‌شود.

کد خبر 2767812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha