۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶
سقوط ٤ کارگر ارومیه ای در قنات

سرویس آذربایجان غربی- رئیس سازمان آتش نشانی ارومیه از نجات جان ٤ کارگر گرفتار شده در قنات روستای سلطان آباد بخش انزل ارومیه خبر داد.

به گزارش کردپرس، حسین سرباز رشید در جمع خبرنگاران بیان کرد: پس از تماس تلفنی اهالی روستا با سامانه ۱۲۵ و درخواست کمک فوری،  ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه با توجه به حساسیت موضوع تیم امداد و نجات ایستگاه شماره ۲ را به محل حادثه واقع در جاده سلماس، روستای سلطان آباد (خارج از حوزه عملیاتی سازمان) و طی هماهنگی با ستاد مدیریت بحران شهرستان ارومیه، اعزام نمود.

او افزود: ٢ کارگر رای لایروبی وارد قنات شده و به دلیل نامعلومی پس از تخریب قسمتی از دیواره قنات محبوس شده بودند که پس از مشاهده این صحنه دو کارگر دیگر که در بیرون از قنات حضور داشتند برای  کمک به دوستان خود وارد قنات شده و این دو نفر نیز پس از دقایقی در داخل قنات گرفتار شده بودند.

سرباز رشید اضافه کرد: نجاتگران سریعاً پس از ایمن سازی محل و با بکارگیری تجهیزات انفرادی مخصوص نجات و با نظارت معاونت فنی و عملیات سازمان، وارد قنات شده و در کمترین زمان ممکن هر ٤نفر را سالم به بیرون انتقال دادند.

رییس سازمان آتش نشانی ارومیه تصریح کرد: آتش نشانان هر چهار نفر را برای انجام معاینات اولیه پزشکی و انتقال به بیمارستان تحویل تکنسین های اورژانس حاضر در محل دادند.

کد خبر 2767774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha