شیر زنان کُرد در طول تاریخ از حق جامعه جانانه دفاع کرده اند/ آمده ام تا نماینده ای شایسته برای کردستان باشم

نامزد انتخابات از حوزه سنندج، دیواندره و کامیاران، می گوید: در این دوره از انتخابات احساس کردم که جای یک نماینده زن خالی بوده و لازم و ضروری است تا کسی باشد تا بتواند به زبان ساده و شفاف مشکلات بانوان را بیان کند.

شعله فتحی در گفتگو با کرد پرس، با بیان اینکه متاسفانه در دوره های گذشته آنچه که بیشتر به چشم آمده، این بوده که نمایندگان مردم به جای اینکه به دنبال حق موکلان خود باشند، درگیر مسائل حاشیه ای مانند عزل و نصب مسئولان بوده و جایگاه نماینده را روز به روز پایین تر آورده اند، می گوید: هدف اصلی من این است که جایگاه نماینده را به جایی بازگردانم که در شان مردم کردستان باشد.

او با بیان اینکه قلبا اطمینان دارم که در تاریخ کردستان هستند زنانی که نماد شرافت، صداقت و ایستادگی بوده و همیشه از حق مردم خود به ویژه زنان دفاع کرده اند، می افزاید: استان کردستان یکی از غنی ترین نقاط فلات ایران است و از نظر منابع آبی، اراضی قابل کشت، معادن و فرصت های سرمایه گذاری در این حوزه و صنعت گردشگری جایگاه مناسبی دارد اما متاسفانه زیرساخت های مناسب برای توسعه آن فراهم نشده است.

مشکل معیشت در کردستان باید رفع شود

خانم فتحی می گوید: علیرغم تمام پتانسیل هایی که بیان کردم، مردم استان با مشکلات معیشتی، اقتصادی و معضل بیکاری مواجه هستند و من هم با این وعده پا به میدان گذاشته ام که بخشی از حجم مطالبات و مشکلات مردم را حل کرده و آنها را به حداقل می رسانم.

این نامزد انتخابات می افزاید: وعده می دهم از ظرفیت صد درصدی جایگاه نمایندگی برای بهبود اوضاع موجود بهره برده و از تریبون مجلس برای بیان مطالبات مردم کردستان بهترین استفاده را بکنم.

امیدوارم زنان و مردان کردستان به من اعتماد کنند

خانم فتحی با بیان اینکه من با شعار «ژن، ماف، نیشتمان» پا به عرصه انتخابات گذاشته ام، می گوید: امیدوارم زنان و مردان این دیار، از من حمایت کنند تا بتوانم در آینده اگر به مجلس راه یافتم، بهترین خدمت را به آنها بکنم.

به گفته خانم فتحی مردم ما دیگر از شعار و وعده های پوشالی و فعالیت های سیاسی کاری بیزار هستند و خدمتگذار می خواهند؛ مردم کسی را می خواهند که صدای آنها را بشنود؛ مردم کسی را می خواهند که در کنارشان باشد؛ مردم کسی را می خواهند که زبان گویای آنها برای بیان مطالباتشان باشد؛ جوانان ما چشم انتظار کسی هستند که بتواند از حقوق و جایگاه آنها دفاع کند؛ نخبگان ما متاسفانه یا مشغول به کارگری هستند، یا مشغول کولبری هستند.

او با بیان اینکه متاسفانه مشکلات و مطالبات مردم کردستان بسیار زیاد است و نمی توان در برهه زمانی کوتاهی همه آنها را رفع کرد؛ می گوید: اما می توان با سهیم شدن در عرصه انتخابات کسی را به مجلس فرستاد تا بتواند این مشکلات و مطالبات را پیگیری کند.

او می گوید: از مردمی که اعلام می کنند دیگر در بحث انتخابات دخالت نکرده و شرکت نمی کنند، درخواست دارم این آگاهی را پیدا کنند که اگر آنها مشارکت نداشته باشند، باز هم ممکن است کسانی به این مجلس راه یابند که به دنبال سواستفاده هستند.

خانم فتحی می گوید: از مردم درخواست دارم که نسبت به سرنوشت خود و آینده جوانانشان بی تفاوت نباشند و نمی گویم که به شعله فتحی رای بدهید، فقط می گویم انتخاب اصلحی داشته باشید تا در آینده پشیمان نشوید.

او می افزاید: آرزو دارم که در آینده کردستانی پر از خوشی، سربلندی و اعتماد داشته باشیم و روز جمعه پای صندوق های رای امیدوارم مردم با اعتماد به بنده، زمینه خدمتگزاری به خودشان را فراهم کرده و من نیز در مجلس بتوانم مشکلات و مطالبات به حق مردم کردستان را فریاد بزنم.

کد خبر 2767430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha