٩٩ کاندیدای انتخاباتی در آذربایجان غربی آماده مناظره تلویزیونی شدند

سرویس آذربایجان غربی- ضبط مناظره های نامزدهای حوزه های انتخابیه آذربایجان‌غربی در صداوسیمای مرکز استان آغاز شده و ٩٩ نفر از کاندیداها برای مناظره تلویزیونی اعلام آمادگی کرده اند.

به گزارش کردپرس، محمدصادق معتمدیان با بیان اینکه تدابیر و امکانات ویژه برای تبلیغات در انتخابات پیش بینی شده، افزود: برای رعایت عدالت انتخاباتی در تبلیغات، ۱۴۵ نقطه در سطح استان برای تبلیغات کاندیداها تعیین شده است.

او در ادامه از ثبت نام ۱۸۳ کاندیدا برای تبلیغات در صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی خبر داده و گفت: ۹۹ نفر از کاندیداها برای مناظره تلویزیونی اعلام آمادگی کرده اند.

استاندار آذربایجان‌غربی به حضور حداکثری مردم استان در ادوار گذشته انتخابات نیز اشاره کرده و افزود: انتخابات فرصت کم نظیری برای تعیین سرنوشت خود است و مردم آذربایجان غربی این بار نیز حماسه ای بزرگ خلق خواهند کرد.

معتمدیان همچنین با تاکید بر اینکه مجریان انتخابات، امانت دار آرای مردم خواهند بود، تصریح کرد: صیانت از آرای مردم، حق الناس بوده و مردم در این خصوص نباید هیچگونه دغدغه ای داشته باشند.

او در پایان با اشاره به پیش بینی تدابیر حداکثری امنیتی برای برگزاری انتخابات در استان، افزود: با هم افزایی نیروهای مسلح، انتظامی و امنیتی، انتخابات در آذربایجان غربی در امنیت کامل برگزار خواهد شد.

کد خبر 2767413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha