وضعیت فعالیت مدارس کردستان دوشنبه ۷ اسفند

بر اساس اطلاعیه های آموزش و پرورش کردستان مدارس در برخی شهرستان های کردستان تعطیل و در برخی مناطق با تاخیر شروع به فعالیت می کند.

به گزارش کرد پرس، بر اساس اعلام آموزش و پرورش کردستان، 

۱- با توجه به برودت هوا با تصمیم فرماندار شهرستان بیجار، فردا دوشنبه مورخ ۷ اسفندماه فعالیت کلیه مدارس روستایی این شهرستان در تمامی  دوره های تحصیلی و همچنین دوره ابتدایی سطح شهرهای این شهرستان به‌ صورت غیرحضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

مراکز پیش دبستانی و مراکز سنجش نیز در این تاریخ تعطیل است. 

۲- با تصمیم فرماندار شهرستان دیواندره، به دلیل برودت هوا و یخبندان، فردا دوشنبه مورخه هفتم اسفند ماه ۱۴۰۲، فعالیت کلیه مراکز پیش دبستانی و مدارس دوره های مختلف تحصیلی سطح شهر و روستای این شهرستان با تأخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

۳- با عنایت به پیشنهاد مدیر آموزش و پرورش و موافقت فرماندار مریوان  (رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان) به دلیل برودت هوا فردا دوشنبه مورخه ۷ اسفندماه فعالیت کلیه مدارس تمامی دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی در نوبت صبح با تاخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

۴- با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر برودت هوا  فردا دوشنبه ۷ اسفند ماه ۱۴٠۲ فعالیت کلیه مدارس سطح شهر و روستا بانه در نوبت صبح به صورت غیر حضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

 مراکز پیش دبستانی در این نوبت تعطیل می باشد.

۵- با توجه به برودت هوا با موافقت فرماندار شهرستان بیجار، روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲.۱۲.۰۷ فعالیت تمامی مدارس سطح شهر و روستاهای تابعه این منطقه به صورت غیرحضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

مراکز پیش دبستانی در این تاریخ تعطیل می باشد.

۶- به پیشنهاد مدیر آموزش و پرورش و موافقت فرماندار دهگلان (رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان) به دلیل برودت هوا فردا دوشنبه مورخه ۷ اسفندماه فعالیت کلیه مدارس تمامی دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی شهرستان دهگلان در نوبت صبح با تاخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

۷-  با عنایت به بر برودت هوا و در راستای رفاه حال دانش آموزان ، والدین و فرهنگیان محترم و با تصمیم ثقفی نیا ، فرماندار  و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان کامیاران ، فردا دوشنبه ۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ فعالیت کلیه مدارس شهری و روستایی شهرستان ( بخش مرکزی و موچش )در تمامی مقاطع تحصیلی با تاخیر  و راس ساعت ۹ صبح  شروع خواهد شد.

۸- با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر برودت هوا  فردا دوشنبه ۷ اسفند ماه ۱۴٠۲ فعالیت کلیه مدارس ابتدایی سطح شهر و روستا سریش آباد در نوبت صبح به صورت غیر حضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

 مراکز پیش دبستانی در این نوبت تعطیل می باشد.

۹- با عنایت به پیشنهاد مدیر آموزش و پرورش و موافقت فرماندار سروآباد ( رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان) به  دلیل برودت هوا  فردا دوشنبه ۷ اسفند ماه ۱۴٠۲ فعالیت کلیه مدارس ابتدایی سطح شهر و روستا در نوبت صبح به صورت غیر حضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد و همچنین مدارس متوسطه دوره اول و دوم سطح شهر و روستا با تأخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

 مراکز پیش دبستانی در این نوبت تعطیل می باشد.

۱۰- با توجه به برودت هوا به پیشنهاد مدیر آموزش و پرورش  و موافقت فرماندار شهرستان قروه، فردا دوشنبه مورخ ۷ اسفند ماه فعالیت مدارس پیش دبستانی و ابتدایی دوره اول و دوم(  پایه های اول تا ششم) سطح شهر و روستای این شهرستان در نوبت صبح به‌ صورت غیرحضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

مراکز سنجش نیز در این تاریخ تعطیل می‌باشد.

۱۱- به علت برودت هوا و امکان یخبندان معابر با تصمیم فرماندار شهرستان سقز، فردا دوشنبه هفتم اسفند ماه فعالیت کلیه مدارس سطح شهر و روستاهای این شهرستان در دوره ابتدایی در نوبت صبح به صورت غیر حضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

مراکز پیش‌دبستانی نیز در نوبت صبح تعطیل می باشد.

۱۲- با توجه به تغییر نظر فرمانداری سنندج در خصوص وضعیت فعالیت مدارس این شهرستان، فردا دوشنبه ۷ اسفندماه فعالیت مدارس شهرستان سنندج در تمامی دوره های تحصیلی سطح شهر و روستا با تاخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

کد خبر 2767399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha