۲۷ پروژه گازرسانی در روستای شیپانجوی سقز افتتاح شد

استاندار کردستان در مراسم افتتاح ۲۷ پروژه گازرسانی در روستای شیپانجوی سقز به مناسبت دهه فجر، گفت: امروز با تحت پوشش قرار گرفتن کلیه شهرها و روستاهای استان کردستان جشن پایان گازرسانی اعلام می شود.

به گزارش کرد پرس، اسماعیل زارعی کوشا در مراسم افتتاح ۲۷ پروژه گازرسانی در روستای شیپانجوی سقز، گفت: دهه فجر فرصتی برای بیان خدماتی است که با تلاش دولتمردان و همراهی مردم انجام شده است.

وی اظهار کرد: کردستان امروز با کردستان ۲۰ و ۳۰ سال پیش قابل مقایسه نیست چه برسد به اینکه وضعیت استان را قبل و بعد از انقلاب مقایسه کنیم.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه امروز جشن پوشش ۱۰۰ درصدی گاز را در استان برگزار کردیم، افزود: در حال حاضر هیچ روستایی در استان با وجود جغرافیای خشن و توپوگرافی ویژه و سخت گذر بودن، از نعمت گازطبیعی محروم نیست و این اتفاق خوشایند در نتیجه تلاش شبانه روزی مدیریت ، کارکنان ساعی و عوامل اجرایی شرکت گاز استان کردستان حاصل شده است.

زارعی کوشا ادامه داد: شاخص گازرسانی روستایی در کردستان حدود ۱۵ درصد از میانگین کشوری بالاتر است و این بیانگر همت مسئولان این بخش و نگاه ویژه به استان کردستان است.

وی با بیان اینکه از ظرفیت دولت برای توسعه کردستان باید بیشتر بهره ببریم، یادآور شد: برطرف کردن محرومیت در این منطقه نیاز به جذب نگاه ویژه دولت به استان دارد. 

استاندار کردستان بیان کرد: در حال حاضر ۱۰۰ درصد از جمعیت استان کردستان در بخش شهری و روستایی تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارد و حتی روستاهای با تعداد اندک خانوار از این نعمت برخوردارند و بهره مندی ۱۶۵۰ روستا از گاز طبیعی نشانگر نگاه ویژه دولت خدمتگزاراست و همه ی این امکانات مدیون خون پاک شهداست.

زارعی کوشا گفت: دشمنان نظام به دنبال تبلیغ تفرقه بین مردم هستند و خوشبختانه تاکنون نتوانستند موفق شوند و ما همچنان در عرصه های مختلف شاهد حضور گسترده مردم هستیم.

کد خبر 2766755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha