۱۲۰ پروژه آموزشی طی ۱۰ ماه در کردستان بهره برداری شد

استاندار کردستان گفت: طی سال جاری ۱۲۰ پروژه آموزشی و پرورشی در استان به بهره برداری رسید که نشان از توجه ویژه دولت به کردستان است.

به گزارش کرد پرس، اسماعیل زارعی کوشا در مراسم افتتاح دبیرستان دخترانه ۱۸ کلاسه سروش در سنندج، گفت: استان کردستان به یُمن نگاه ویژه دولت، در یک مسیری قرار گرفته که امیدواریم ما را به شاخص های پیشرفت در شان و جایگاه مردم کردستان، برساند.

وی با بیان اینکه با توجه ویژه دولت به کردستان، اتفاقات خوبی در استان افتاده است، اظهار کرد: ارتباط خیلی خوبی بین مدیران استان با مجموعه های ملی برقرار و نتایج بسیار خوبی برای کردستان داشته است.

استاندار کردستان به کاهش ۱.۴ درصدی نرخ بیکاری در پاییز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته اشاره کرد و افزود: کاهش نرخ بیکاری استان نسبت به میانگین کشوری ۷ برابر بود البته هنوز میزان بیکاری کردستان ۲ درصد بیشتر از میانگین کشوری است.

زارعی کوشا شهرستان سنندج را ویژه و موفق از لحاظ مدیریتی توصیف کرد و ادامه داد: حضور حماسی مردم در انتخابات، دست ما را برای مطالبه گری در سطح ملی بازتر می کند، پس امیدواریم شاهد حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای باشیم.

کد خبر 2766658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha