۲۲ بهمن ۱۳۵۷ سرآغاز تحولات ایران و جهان اسلام در منطقه بود

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ نه تنها سرآغاز دوران جدیدی در تاریخ تحولات ایران بود بلکه تغییرات زیادی را در سطح منطقه و سطح بین‌المللی به دنبال داشته است.

به گزارش کرد پرس، بختیار خلیقی در مراسم جشن انقلاب، گفت: همدلی و همکاری تمامی آحاد مردم بسترهای تعالی و پیروزی انقلاب را فراهم کرد.

وی اظهار کرد: در دوران انقلاب رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی با شیوه‌ای استثنایی و فوق العاده رهبری و فرماندهی را به عهده گرفتند و تا پیروزی نهایی هدایت جریانات را به نحو احسن انجام دادند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ نه تنها سرآغاز دوران جدیدی در تاریخ تحولات ایران بود بلکه تغییرات زیادی را در سطح منطقه و سطح بین‌المللی به دنبال داشته است.

خلیقی ادامه داد: در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ یک بار دیگر امتحان بزرگ ملت ایران برای مشارکت گسترده حداکثری را در انتخابات ششمین دوره خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را پیش رو داریم می‌طلبد بسیار هوشمندانه در پای صندوق‌های اخذ رای مثل همیشه حضور فعال حیاتی و موثر داشته باشیم زیرا که عرصه، عرصه تقابل حق و مقاومت در جبهه باطل و استکبار می‌باشد.

وی یادآور شد: از جامعه بزرگ اصناف و بازاریان صنعتکاران و معدنداران و تجار و بازرگانان می‌خواهیم مثل همیشه با حضور حداکثری خود برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب رقم بزنند.

کد خبر 2766578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha