۱۲۰ میلیون لیتر نفتگاز در بین بهره برداران بخش کشاورزی کردستان توزیع شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲۰ میلیون لیتر نفتگاز در بین بهره برداران بخش کشاورزی استان توزیع شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸ درصد بیشتر است.

به گزارش کرد پرس، جهانبخش نوکانی گفت: با تلاش و همکاری صورت گرفته با جهاد کشاورزی استان سوخت مورد نیاز کشاورزان استان بر اساس سهمیه تخصیص یافته و به صورت الکترونیکی تامین و توزیع شده است.

وی با اشاره به تخصیص و تصویب ۱۱۵ میلیون لیتر نفتگاز برای بخش کشاورزی استان در کمیسیون برنامه ریزی و هماهنگی مبارزه با قاچاق استان در ابتدای سال، افزود: برای کمک به رونق بخش کشاورزی استان و در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی ۵ درصد نیز به عنوان ذخیره مازاد بر سهمیه تعیین شده، برآورد شده بود که مازاد بر این میزان سهمیه تخصیصی ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر نفتگاز به جهاد کشاورزی استان جهت توزیع در بین بهره بردان اختصاص داده شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان با اشاره به فعالیت بیش از‎ ۳۲ ‎هزار دستگاه ادوات کشاورزی در استان از مصرف ۱۱۸ میلیون لیتری سوخت این ادوات از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و اظهار کرد: ۲ میلیون لیتر سوخت نیز در بخش تولیدی و مرغداری استان در این مدت مصرف شده است.

کد خبر 2766288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha