کشته و زخمی شدن ۴ عضو آسایش کردستان سوریه در حمله پهپادی ارتش ترکیه

سرویس سوریه - نیروهای آسایش کردستان سوریه از کشته شدن یک عضو این نیروها و زخمی شدن ۳ عضو دیگر در حمله پهپادی ارتش ترکیه به یک خودرو جاده قامشلو- حسکه خبر دادند.

به گزارش کردپرس، نیروهای امنیت داخلی مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه(آسایش) با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که هواپیماهای بدون سرنشین مسلح ارتش ترکیه یک خودروی نیروهای آنها را در جاده بین قامشلو و حسکه هدف قرار داده که در نتیجه آن یک عضو این نیروها کشته و ۳ عضو دیگر نیز زخمی شده‌اند.

به نوشته آژانس خبری هاوار، مرکز رسانه‌ای نیروهای آسایش کردستان سوریه در رابطه با هدف قرار گرفتن خودروی آنها در جاده قامشلو - حسکه بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: « ارتش ترکیه بعدازظهر روز چهارشنبه ۲۴ ژانویه یک خودروی ون نیروهای آسایش را از طریق پهپاد در جاده بین‌المللی که شهرهای قامشلو و حسکه را به هم وصل می‌کند هدف قرار داد که در نتیجه آن یکی از اعضای آسایش کشته شد و 3 تن دیگر مجروح و برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.»

در ادامه این بیانیه آمده است که هدف اصلی ترکیه با هدف قرار دادن نیروهای آسایش، آسیب رساندن به امنیت و ثبات مردم منطقه است و این هدف گیری مانع از انجام فعالیت‌های آسایش نمی‌شود و نیروهای آسایش بیش از هر زمان دیگری برای امنیت و ثبات در مناطق خود تلاش خواهند کرد.»

کد خبر 2766198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha