۵۵۰ مسافر گرفتار در برف در پایگاه های امداد و نجات کردستان اسکان داده شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: در طول بارش های اخیر ۵۵۰ نفر در پایگاه های امداد و نجات در محورهای مواصلاتی استان اسکان اضطراری داده شدند.

به گزارش کرد پرس، پیام جلالی در نشست با خبرنگاران استان کردستان، گفت: در راستای اجرای طرح زمستانه در استان کردستان، از سوی داوطلبان هلال احمر استان امدادرسانی به مسافرین صورت گرفت.

وی اظهار کرد: در طول بارش های اخیر ۵۵۰ نفر در پایگاه های امداد و نجات در محورهای مواصلاتی استان اسکان اضطراری داده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان افزود: تعداد ۲۰۸ نفر روز، از امدادگران و نجات گران شعب جمعیت هلال احمر استان برای امدادرسانی به مردم در فصل زمستان به صورت شبانه روزی جهت ارائه خدمات و کمک به هموطنان آماده باش هستند.

جلالی با بیان اینکه اقدامات امدادی و درمانی توسط تیم های عملیاتی آماده باش در تمام محورهای مواصلاتی استان انجام می گیرد، ادامه داد: همچنین تعداد ۲۸ دستگاه آمبولانس، ۹ دستگاه خودروی ست نجات کمک دار و ۱۳ دستگاه وانت کمک دار در سطح استان برای امدادرسانی به هموطنان به صورت شبانه روزی فعال است.

وی یادآور شد: مردم در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ ندای امداد برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز تماس بگیرند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان به تعداد امدادگران اشاره کرد و بیان کرد: در حال حاضر یک هزار امدادگر و نجات گر سازماندهی شده در کردستان مشغول به فعالیت هستند.

کد خبر 2765987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha