آسایش کردستان سوریه آمار دقیق آسیب‌های حملات ترکیه را منتشر کرد

سرویس سوریه - نیروهای آسایش کردستان سوریه ضمن انتشار آمار حملات روزهای اخیر ترکیه به منطقه، از زخمی شدن ۶ غیرنظامی از جمله یک زن و و دو کودک در این حملات خبر دادند.

به گزارش کردپرس، نیروهای امنیت داخلی مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه(آسایش) ضمن انتشار آمار حملات روزهای اخیر ارتش ترکیه به زیرساخت‌ها و مراکز خدماتی این منطقه اعلام کردند که بر اثر این حملات ۶ غیرنظامی نیز از جمله یک زن و و دو کودک زخمی شده اند.

به نوشته شبکه روناهی، مرکز رسانه‌ای نیروهای آسایش کردستان سوریه بیانیه‌ای در رابطه با حملات اخیر ارتش ترکیه منتشر کرد.

در این بیانیه آمده است که ارتش ترکیه در دو روز گذشته حملات زیادی را علیه کردستان سوریه انجام داده است.

بر اساس این بیانیه، ارتش ترکیه در ۲ روز گذشته به مراکز زیر حمله کرده است:

« پالایشگاه نفت عوده، ایستگاه گاز و نیروگاه برق سویدا، ۱۱ چاه نفت، نیروگاه‌های برق در دربسی، عامود، تربسپی، قامشلو، کوبانی، عین‌عیسی و رمیلان، آسیاب درباس در عامود، بازار تره‌بار دربسی، مرکز کشاورزی در تربسپی، انبارهای گندم در حومه تل‌تمر، شرکت نرگس در حومه قامشلو، انبار لوازم ساختمانی، سد باشوت در حومه دیرک، مرکز دامداری در حومه کوبانی، یک انبار گندم در حومه کوبانی، یک کارخانه گز و شیرینی در قامشلو، یک آموزشگاه رانندگی در شهرک گرباوی در حومه قامشلو و یک سالن عروسی در دربسی.»

در این بیانیه همچنین آمده است: « علاوه بر مکان‌های اشاره شده، ارتش ترکیه ۱۵ روستای کانتون جزیره را نیز بمباران کرد. همچنین ۳ روستای کوبانی و شهرستان عین‌عیسی نیز مورد حمله قرار گرفت. در حمله به روستاهای مینیخ و عین‌دقنه در شهبا خانه یکی از شهروندان به نام خالد حسو نیز بمباران شد.»

بر اساس این بیانیه، در حملات ترکیه ۶ غیرنظامی از جمله یک زن و ۲ کودک نیز زخمی شده اند.

آسایش کردستان سوریه همچنین اطلاعات زیر را در مورد هدف قرار داده شدن ایست بازرسی‌ها و پایگاه‌های نیروهای خود به اشتراک گذاشت:

« دو ایست بازرسی در عین‌عیسی، یک ابست بازرسب در قامشلو، یک ایست بازرسی در تربسپی و یک ایست بازرسی در دیرک بمباران شدند. همچنین مقر آسایش شهر قامشلو نیز ۳ بار هدف قرار گرفت.»

در این بیانیه همچنین آمده است که در این حملات یک زندان هدف قرار گرفته و زندانیان و زندان در اثر این حملات آسیب دیده اند.

کد خبر 2765807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha