لازمه توسعه و پیشرفت بیجار وجود زیرساخت های مناسب است

فرماندار شهرستان بیجار گفت: لازمه توسعه و پیشرفت شهرستان بیجار وجود زیرساخت های مناسب است.

به گزارش کرد پرس، محمدحسین محبیان در جلسه حوزه زیرساخت توسعه راه ها و پروژه راه آهن شهرستان بیجار، گفت: لازمه توسعه و پیشرفت شهرستان بیجار وجود زیر ساخت های مناسب است و اجرای این مهم در اولویت های شهرستان بیجار قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه اولویت پروژه های پیشران است، اظهار کرد: هر چقدر زیرساخت ها در شهرستان مهیا باشد موانع توسعه و سرمایه گذاری در شهرستان وجود نخواهد داشت.

فرماندار شهرستان بیجار به اهمیت پروژه راه آهن بیجار اشاره کرد و افزود: پروژه راه آهن بیجار باید زیرساخت و با کیفیت و با پیش بینی تمامی راهکارهای حل مشکلات و حداقل نارضایتی اجرا و پیاده سازی شود.

محبیان ادامه داد: مقرر شد اراضی که دارای سند یا نسق زراعی هستند نسبت به نقشه ارزیابی آنها اقدام شود و در آینده پروژه با سرعت هر چه بیشتر پیش رود.

وی همچنین به دپوی خاک مازاد در خاکبرداری اشاره کرد و یادآور شد: در خصوص محل دپوی خاک مازاد حاصل از خاکبرداری در پروژه که مورد نیاز شرکت آب و خاک است مقرر شد از طرف مهندسین مشاورین اتحاد راه که دستگاه نظارت پروژه هستند با هماهنگی منابع طبیعی شهرستان پیگیری و محل هایی برای دپوی مصالح مازاد معرفی شود.

گفتنی است در پایان اعضای حاضر در جلسه از پروژه آسفالت لاین دوم سه راه خورخوره محور بیجار – زنجان بازدید و فرماندار شهرستان دستورات لازم را صادر نمود تا هرچه سریع تر این پروژه آسفالت افتتاح شود.

کد خبر 2765801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha